• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • Snart så....

Ahhhaaaaaa men jag är en valross så jag bara måste ha störst ögonglober!! Eller iallafall flest valkar och fler blir dom

• fru ica i rutan

Hahaaaaa... du är bara avis, Zozo! *himlar med ögonen och visar ögonvitorna*

• Snart så....

Hur många valkar har en aliengroda?

• fru ica i rutan

Snart så:
    Jaha, är vi på den nivån nu. Jämföra valkar.... hmmmffff.... Då är ju matchen enkel. Jag har 15 alien-grodlår med fyra valkar på varje! Hahaaaaaaaa!!!! :[

• fru ica i rutan

Häx-Zozo: Vad ska vi göra med våra uuuuunderbara läns-medborgare som valt fel sida då? Bränna dem på bål? :? Hahaaaaaa... BRÄNN BRÄNN BRÄNN!!! :D:D:D:D:D

• Zozo

Fru Ica.. det är iofs ganska praktiskt för dig att vara groda för da behöver du ingen grodmansdräkt utan bara blaställ eller tomtedräkt för helikoptern pa fredag.. För ni har väl chartrat i tid flickor??! Det börjar bli daligt med champagne...

• Zozo

" De ä la ba a bunta ihop o "

• Meddelande borttaget
  • Hej baberiba

Har blad fötter:o.....hmmmm...måste tänka efter....*kli i huvet*...öhh har löv huvuden....hmmm....knivigt.....:D:D:D:D:D skrev juh att jag har 35/36 i dojjorna:D men det går inte ihop sig....:o....:D:D:D:D konstigt blad med fötter....:D:D:D:D kanske är en rocka...:o nä dem har inga fötter heller....gulp:o hjälp mig.........vad är jag för nåt då om jag är ett grönt blad med stl 35/36....:o
    :D

• Hej baberiba

Snart så..

Jag känner igen dig:D

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......