• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • Zozo

Jag vill ocksa! Fast a andra sidan var jag pa Hotell Bristol***** pa gratisfrukost häromdagen.. Nu maste jag jobba, men hall er redo imorgon!

• Meddelande borttaget
  • Hej baberiba

Zozo

Ica vill sitta på mig imon...vid din sängkant men jag sa nej !! är lite trött att hon jämt ska sitta på mig....Du får gärna sätta in henne i ditt förråd så jag får vara :[fri ngngång:D:D:D:D:D:D

• viktualia

frullan hänger bara på WCs brunch! det vet jag! och jag är INTE avis.... dööööööö

jag vill också äta brunch med er.. .ANA vilket kackel det skulle bli...

nej.. nu måste jag ringa min karl ang juristbesök... ska fixa äktenskapsförord - för jag planerar ju fortfarande bröllop... till skillnad från många av er andra!!! fniss fniss

• nu är jag fruL

vickan: jag är mest brunch och vin beroende, så jag kan mycket väl tänka mig brunch på andra ställen än wc även fast det klart är en favvo
    så oms
    mycket gärna en brunch med dig!!!

• viktualia

åååååååååå

mer brunch hitåt... min favvo i sthlm är Mosebackes jazzbrunch...

lägesrapport härifrån: TOKMYCKET att göra... hjälp!!! jag hinner inte... (och det beror inte bara på BT...)

• Meddelande borttaget
  • fru ica i rutan

oms: Ja!!! Jag kan göra fiin-fiiiiina pom-poms som vi kan ha. Vi får snabbträna lite så vi blir fit for fight tills konferensen bara....det duger inte med valkiga aliengrodlår och valrossar då inte! :D Cheers är en hejare på att dansa, så hon får öva in vår koreografi med oss. :D:D:D:D:D

• Meddelande borttaget
  • viktualia

WC ligger i SoFo... fnissar över detta knasiga begrepp.... och är rätt avis på folk som får bo i Sthlm - men bara när det kommer till nöjen/uteställen... jag jobbar och lever gärna nån annanstans.. hm.. .ett undantag till: inte i nuvarande minihåla

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......