• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • fru ica i rutan

Jag såg davinci-koden igår.... åååh vad jag vill se Louvren! Dit får ni ju gå! :D

• viktualia

nenne... jaaa här är vi inte kloka... och jag hinner inte med för jag måste jobba...

hur är det med dig då? blir du någe piggare??

• fru ica i rutan

Nu drar jag härifrån....ska iväg o joppa. Ses imorrn hos Zozo då! :D

ta-taaaaa.... :p

• nenne78

vickan
    tackar som frågar!... snörvlar och har betongkeps trots att jag inte är bakis. Jobbigt åt min späda hals att bära detta enorma huvud! Har vanligtvis 54 i hattstorlek så du kanske förstår vilket ET jag känner mig som... Menhar i alla fall hunnit fixa lite i festprogrammet (haha, skrivit EN personförklaring idag)och målat korthållare så helt bortkastad har dagen inte varit.

• utvandraren

Ica..
    Louvren ska vi självklart se och Eiffeltornet.
    Tänkte Zozo hade lite "under dog" tips som inte alla vet... *hoppas*

Bra film förresten och fascinerande historia, men jag tyckte nog att boken var strået vassare...

Det var billigt att flyga till Paris för er som är sugna... 1000kr per pers.
    Not bad!

• Hej baberiba

Jag kan flyga till Paris gratis:D jag är ju ett grönt blad:D

• MuffinsTönt

Får jag följa med till zozo om jag tar på mig en röd nos, bjällror och vara Rudolf? eftersom jag är så liten är jag nog mini Rudolf.
    *bjäller klang...*

• Meddelande borttaget
  • viktualia

Omsan... *asgarv*

FruLlan har varit här ikväll och ätit middag. Det var HIMLANS trevligt! Hon föreslog bowling nästa vecka här i hålan (och varför inte samlas hela gänget?!? Zozo - du får väl ta en helikopter hit då!!), så ja: Nästa torsdag (när det är 1 månad till mitt bröllop) har vi BT listträff i min håla! Medtag make/maka! (Min karl kommer med!) Nån som är på?!? Nån gång framåt 19 snåret eller så?

• nu är jag fruL

morrn morrn i tråden
    vickan: tack för en trevlig kväll! god mat och trevligt sällskap
    ska öva upp bowling poserna under helgen. Jag är grymt kass på bowling...
    Men jag är ju bra på så mycket annat så...

DET ÄR FREDAG!!!!
    i em bär tåget av mot stockholm och maken. Skojar ni att jag ska hångla och jufsa
    funderar på att spendera HELA helgen nak*en i sängen! Eller hmmm när jag ska till stallet på söndag kanske jag borde ha kläder på mig... men fram tills dess...
    mmmmmm håååångla

puss på er

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......