• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • viktualia

FruLlan! Det var trevligt att ha dig på middag. Och det var nog bra för min kära karl att få träffa nån av tokstollarna från BT! Hi hi!

Du hann före... jag som tog mig upp ASTIDIGT och åkte till jobbet.. hm... var så trött på bussen att min pendlarpolare väckte mig strax innan jag skulle gå av... oooops... ha ha ha

• Meddelande borttaget
  • Zozo

Morrn alla härliga fredagsdamer!

ojoj vad ni har varit flitiga! Hinner ju knappt med här..

Utvandraren.. Kul med Paris! (Fast jag aker ju HÄRIFRAN sa fort jag har semester jag.. tihi) När fyller han ar din karl? Själv fyller jag nämligen ar 15/12 sa jag tycker det är en utmärkt manad! Vilket hotell ska ni bo pa?
    Hmmm.. bland restaurangerna sa har jag en favvis i Le Procope (ligger vid Odeon). Klassiker men har varit himla bra varje gang jag varit där. Altitude95 uppe i Eiffeltornet är en kul grej med fantastisk utsikt och hyfsat kök - i synnerhet omman gillar skaldjurstallrikar. (Vi ska högst upp i Eiffeltornet till den stjärnbeströdda restaurangen Jules Verne i november! Fick det i bröllopspresent!)
    Att se.. Om ni inte varit pa Rodinmuséet skulle jag absolut ga dit - litet vackert museum med mysig park, vid sidan av Invalides. Hmmm, vad mera.. Jo, traska runt i Maraiskvarteren (runt Place des Vosges)! Bra om söndagarna när allt annat är stängt! Skicka mig din postadress sa kan jag posta lite info!

• viktualia

här var det lugnt och fridfullt idag... hm... lika lugnt som det är här på mitt jobb.. alldeles för få trevliga typer har hittat hit idag... tristigt...

så nu hoppas jag på lagom många galna inlägg från er sötnosar!

kan bidra med att solen strålar här, att fredagskjolen är på och att tillvaron är ganska snäll idag (förutom en grym mensvärk...)

• utvandraren

zozo!
    Han fyller den 12dec. Vi åker den 14-17...
    Inte illa att fylla då, så jag kan passa på att julshoppa lite!!
    www.relais-saint-jacques.com/
    Här ska vi bo!

Ingen av oss har varit i Paris tidigare, jag har passerat förbi någon gång men aldrig "gjort staden"!
    Berätta om Jules Verne, hur många stjärnor? Fin present...
    Så det får bli en blandning av sightseeing och njutning...

• Zozo

utvandraren: det hotellet är jättemysigt! Har besökt det för nagot ar sedan. Ligger fint, lite lugnt men inte alltför langt fran "världen".

Jules Verne har en stjärna i Michelin, tre mössor i Gault Millau.. Man maste beställa plats minst tre manader i förväg! Huh! Men det är kanske ocksa för att de inte har sa manga bord. Jättekul present i alla fall!

• nu är jag fruL

är alla botade från sin BT list???

zozo kan jag ju ijuförsig tänka mig har fastnat udner bordet som ju äntligen borde ha fallt ner på henne. Jag menar du har ju gnagt på de där stackars bordsbenen i månader nu. NÅN gång måste de ju vara genomtuggade

själv har jag nerräkning till hemresan

• viktualia

jag fastnade med struntprat över lunchen. .har inte försvunnit... bara rymt en liten bit från datorn...

• nu är jag fruL

men det kan man vel inte göra bara så där

• viktualia

fniss fniss.. näe... så nu är flitiga Vickan tillbaka vid datorn.

och planerar lite bröllop samtidigt.. har sökt fotografen för att boka tidpunkt för nåt som kallas visning, men som egentligen är planering av fotograferingen. HIMLA många saker som måste hända under kontorstid hemma i hålan... blir lite matt på det... klurigt för mig som pendlar frenetiskt.. tänkte hinna jobba lite också.. och inte låta bröllopsplaneringen gå ut över jobbet.. men men... det går hyfsat hittills...

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......