• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • viktualia

söndag kväll, jag jobbar lite på att gå in dojorna till bröllopet... mysko kombination med cremefärgade högklackade skor och svarta manchesterbyxor.... 8)

• nenne78

kan bli senaste skriket. Bra idé *spänner på sig sidenskorna* Jag behåller ullfrottésockorna på, så blir det mer jag.

• viktualia

strålande! bra med strumpor i, det töjer extra *letar rätt på hemstickade raggsockor*

nähä??? skulle jag sova nu... hm... får genomföra planen en annan dag...

• nenne78

jajust det sova... imorgon bitti ska jag ringa tandläkaren, hoppas jag får komma dit pronto!

ZZZzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

• viktualia

godmorgonen! måndag och sol i sinnet, eller?!?

jodå. solen visar sig utanför fönstret och jag sitter lagom pigg på jobbstolen och filosoferar lite...

• Jessie76

Morrn morrn.. Det är väl riktigt illa när man inte ens kan ha helg utan BT? Ni är för roliga

• viktualia

öh.. va?? hm.. men är det inte meningen att man ska hänga på sådana här ställen på fritiden?!? ha ha ha eller har jag missat nåt?!?

fniss fniss

• Meddelande borttaget
  • viktualia

Omsan! Du får komma hit och storhandla istället! Här skiner solen, maten är billigare och sällskapet trevligare. .ha ha!

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......