• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • nu är jag fruL

zozo: duktigt gjort
    Några såna dummingar finns inte här
    'här finns bara häxor och flodhästar och vi säger inte så mycket dumma saker, bara korkade

• Zozo

Mmmm bättre att jag hänger här med min fula nuna.. Den känns alldeles extra ful idag!

Vill ni se var hemsida?? Den har ännu nagra barnsjukdomar.. men det kan ni väl ha överseende med??

mycurious.free.fr/wedding/

• nu är jag fruL

zozo: Fy vilken snygg hemsida! och attans vilket mysigt ställe det ser ut att vara. vilket toppen bröllop!
    jag har inte hunnit kolla igenom allt men det ska jag garanterat!
    nu ska jag strax iväg till stallet.
    Vi ses när jag når hlan i morgon. Vill inte

• Zozo

Tack, tack.. drömmer mig tillbaka..

• nenne78

viktualia
    Förlåt! det var inte dig jag menade, jag är själv manisk i att skriva "att göra"-listor. Listor är bra! Men man ska inte få ångest över att man inte hinner stryka. Dina listor är mer logistiklistor och väldigt användbara.
    Men som både du och jag och några fler har märkt så pallar inte alla av det utan blir hysteriska.

jajaja. Nu ska jag kolla in zozos hemsida...

• nenne78

oooooooooooooooooooohhhhhhhhhhhhhhhh!!! Jag förstår att du är nöjd med bröllopet, det verkar ha varit fantastiskt! Vad dina ni var!!! *hoppistuds*

• nenne78

nääee... Fina ska det va... *suck*

• Zozo

Tack tack! Jo vi haller pa att fixa med sidan just. Skulle ni kunna säga om det fungerar bra pa era datorer.
    Den där första sidan med bilden pa alla i mitten och sma bilder pa var och en runt om ska eg bara vara en rad bilder ovanför och en rad nedanför.. men jag har väl fel inställningar här pa jobb.. mickelmickel..

• nenne78

den var lite seg innan alla bilder kom upp

• Zozo

Mmm ser det här ocksa. Vi är lite bortskämda med ny daor och bra uppkoppling hemma..

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......