• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • nenne78

egna texter är ju alltid kul att plita ihop! Blir säkert succé!!
    Nu är det snart tårta här, min m2b fyller år på torsdag. Min svåger frågade precis vad jag skulle göra när jag gift mig, då kan jag ju inte hänga här längre. *himlar med ögonen* DUUUH! Jahuvaligen, hur ska mitt liv bli då????????????????? Då måste jag ju bara träffa folk IRL för här får man ju inte va. Eller va säger ni andra äkta fruar?

• viktualia

fnitter... det verkar ju som att det går bra att hänga här även efter vigseln.. ha ha.... men jag tror att min kära karls förståelse kommer minska något då.... hi hi hi..

tur att jag inte är där en... 1 månad och 4 dagar!!! iiiiiiiii

• nenne78

13 dagar! AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHH!!!!!!

Shit, låg batterinivå... Mitt surfande kan ta ett oroväckande snabbt slut!!!

• nenne78

*torkar svetten ur pannan*
    Nenne is back in business! Har förflyttat mig en trappa upp och kopplat in alla sladdar istället, efter att ha fått hjälpa bubben med oljebytet (det låter fint, men jag körde bara av bilen från rampen eftersom han är såsitig). ojojoj, blev alldeses skakis.

Men då har jag i alla fall hamnat i rätt tråd!

• Meddelande borttaget
  • nenne78

Oms
    jag vet, det uprör mig med, men allt han säger brukar göra det... Jag har slutat leta tips för ett tag sen för nu är det ju så kort tid kvar.

Åh bada i havet! Låter underbart men k a l l t *tuppskinn* Hoppas vädret håller i sig några veckor till!

• viktualia

nenne - jag tror hela tiden att jag ska sluta leta tips eftersom det är så nära... ha ha... hela tiden kommer jag på nån ny mysko detalj som jag måste rota efter... hi hi

• nenne78

jo, jag måste väl erkänna att man inte är opåverkbar.. hihi!

• viktualia

fast sååååå många detaljer är det inte kvar längre, det mesta är egentligen löst nu. det största projektet som återstår är festprogrammet som ni vet...

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......