• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • Snart så....

Vi har redan bokat för några veckor sedan och då var hela 2007 + halva 2008 redan bokat. Vi ska ha på landstället på västkusten och det är väldigt poppis och hade vi väntat längre så hade vi fått vänta 3 år...
    Oj vad många ni kommer att bli :) Min största del av släkten bor i Spanien så tror att vi typ "bara" blir 40 st.

• nenne78

det kommer att bli så skoj, är rädd att jag inte hinner prata med alla men de får väl haffa mig då

oh ohhh västkusten låter tokmysigt! men vilken framförhållning ni måste ha! Tur att jag inte gifter mig på något populärt ställe då... Sundborns kyrka med tradirajjknätoffs (eller vad var det vickan??)

• Snart så....

Jaa...men då hinner man verkligen hänga på BT och kolla av allt så man verkligen får det som man vill :D

Jo både kyrkan och hotell/restaurangen har havsutsikt med en kanon solnedgång. Tror att många kommer ta någon vecka semester där i samband med bröllopet.

• nenne78

god morgon oh märkliga människor (??)

solen skiner från en klarblå himmel, löven börjar skifta i rött och gult och grönt och min karl har precis visat upp sig i sina sbröllopkostymbyxor (-Är de här för tajta över rumpan??)och bar överkropp. JAG DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR!!!!!!!!!!!! *hoppas okontrollerat och gör orangeutangskrik* OHOHOHOOHHAAAHAHAHHAHAHA!!!!

Nä inte tajta bara så otrooooligt sexig rumpa. Som ska få sig ett nyyyyp! hej då blötdjur och knöörvlar här ska åkas skidoooor!

• viktualia

nenne... jag känner igen känslan.. minns första gången jag såg min karl i kostym... jag smälte totalt och bara sa..."ååå vad söt du är" ... skulle på en fest i min hemstad så vi var hemma hos mina päron... strax efter att jag dånat var det min mammas tur att få ett liknande utbrott över den SUPERSÖTA svärsonen... ha ha ha....

i min värld är det lördag. tonvis med hushållsarbete som blivit eftersatt. en liten tur till "centrum" är inplanerad också... och ensamt vinpimplande ikväll.... karln ska ha möte med pokerklubben... ha ha ha

• Meddelande borttaget
  • viktualia

duktigt med storstädning! här har det varit stordiskning än så länge. ska ge mig på att stryka ett berg med kläder också... plus renovera halsband med grejset jag köpte på stan tillsammans med dig, Omsan!

dagens bröllopsplanering: jag har beställt brudbukett och coursage (eller hur det nu stavas) - de kommer gå i lila, blått och silvergrått! skoj skoj!

• nenne78

god morgon brudar, är ni bakis eller?? *hoar och får bara eko till svar*

• viktualia

näpp! inte ett dugg. en halvflaska vin framför tv:n blir man inte bakis på...

ägnade gårdagskvällen åt Tv och åt att göra ett första utkast till festprogram - det är verkligen ett bök.... Framförallt när man inte vill använda samma sånger/texter/bilder som funnits i de senaste tio festprogrammen... fick hjälp av en nattvaken kompis att skriva en ny "tack för maten"-sång... undrar just vad min kära karl tycker om den....

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......