• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • viktualia

...HA HA HA....

Nu har bröllopsplanerarna tagit över tråden.. hehe.. de andra damerna är ju gifta redan.... ha ha ha...

• nenne78

hehe, och vi som "lämnade" den andra tråden för att vi inte skrev om några bröllopsplaner i den.

• viktualia

*asgarv*

så kan det gå....

bordsplaceringen ska jag försöka intressera min kära karl för snart också.. hm... han tycker att det är för tidigt än.. men jag vill börja... *roligt*

• nenne78

haha, den har vi haft färdig i 2 veckor nu. Pilligt att göra kartan, jag har både lagt namnen i bokstavsordning och efter hur de sitter/bord.

• Jessie76

Var hälsade storstadsfjompar!

Den heliga Ica:n - Ugh store hövding *bugar och bockar med rosor på kind* (bättre sent än aldrig )

Jag hinner inte läsa ert fullständigt galna skitsnack (som är alldeles fantastiskt bra att roa sig med för en sargad häxsjäl ) för jag jobbar faktist här på mitt jobb .
    En bilaffär Oms, så du vet - du då?

Nu måste jag hem å pudra knäna för vi ska på after work ikväll (jo det finns här uppe oxå) och dricka kopiösa mängder alkohol.
    Sen på lördag har jag planer - Kräftskiva igen!!! mOoooahahahaHHha Du får komma FruLlan, men hade jag vart du hade jag valt Baguetteland

Sköt om er Miffon!

• viktualia

Äskade Jessiestumpan - kul med livstecken! ta inte i för hårt!!

pudra knäna - *asgarv*.... näsan är väl vanligare att pudra....

...underhållning ikväll?!? ingen aning...

• Snart så....

Jag vill oxå hålla på med bröllopssaker men jag har mitt roliga om 2 år. Usch vad låt fram det lät men den som väntar på något gott... :D
    Nenne78 & vickan: Hur många kommer på era bröllop? Tänkte på hur mkt tid allt kommer att ta? Vågar inte ens börja tänka än får då blir man väl en riktig bridzilla *asg*

• nenne78

96 med oss, vi har planerat sen 1 april (det var då han friade...). Det har varit lugnt och skönt. *S*

• viktualia

vi blir runt 80 pers och vi har planerat på allvar sedan början av juli. bröllopet är 28/10. kyrka, präst och lokal bokades i mars.

• nenne78

vi bokade kyrka och lokal i maj och skickade ut inbjudningarna redan i juni (surprise!) men har legat rätt lågt under sommarn. Letade och fann klänning 18 augusti. Bokade frisör och make up veckan efter. Men sen gifter ju jag mig i en håla också och oktober är ju inte så ruskigt populärt _än_ att gifta sig.

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......