• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • Jessie76

Haha... nää inte så kul.
    Jag var oxå orolig för detta, men så här i efterhand kan jag säga att jag hade inte en enda tanke på detta den dagen.
    Jag vet att man inte hör på det örat - men jag LOVAR dig att dagen kommer bli alldeles underbar, och du kommer att känna dig som en prinsessa oavsett vad som händer. Man går bara och njuter... Så chilla, allt blir bra

• viktualia

jag hör nog till de minst nervösa blivande brudarna.. har läst inlägg i min kära oktobertråd som gör min alldeles mörkrädd... stackars ambitiösa människor...

Och visst - jag har klarat stora utmaningar och tunga dagar trots lite förkylning eller spring på dass.. så nån större oro är det inte.. det vore bara så TYPISKT!

Jag tror att det kommer bli en strålande mysig dag och jag har verkligen börjat längta på riktigt nu. 1 månad och 2 dagar återstår! Och faktiskt är alla viktiga saker redan fixade. De stora frågorna som återstår är festprogram och bordsplacering och det är väl ett rätt ok facit med så långt kvar?!?

• nu är jag fruL

hallåååååååååååååååååååå i tråden är det någon vaken?

jag försökte skriva ett inlägg här förut imorse men helt plötsligt så dog nätet
    sitter på ett sk*it stort företag och så funkar inte nätet Men hallå BT då
    ja ja men nu funkar det och nu är jag tillbaka!

Hur har ni det med förkylningar och elände?
    Här är det soligt och jag är i stockholm. Läget är alltså mycket brättre än vad det varit på de senaste veckorna...

I morgon måste jag dock åka till vickans håla . fattar inte folk att jag inte vILL pendla?

Annars då? nåt kul att berätta eller är det mest förkylningar och bröllopsplaneringar?
    puss på er

• viktualia

hääääääär är jag!

äntligen fruLlan!! nu är det mest Zozo bland de galnaste ladysarna som tappat bort sig!

fruLlan - vi har kollat bowlingstället. de har öppet till 21, så vi slår väl till? frågan är mest hur vi ska göra med mat.. det finns nåt café där.... men det är ju inte så säkert att det finns något för dig att äta där... snabbmat hemma hos oss innan kanske? tidpunkt i så fall?!?

annars är det full rulle på jobbet som vanligt!

• nenne78

tandvärk och förkylning OCH små finnar på hakan. Slå det om ni kan! 11 dagar kvar som fröken. Känns lugnt och fint, faktiskt jag med. Jag har inte samma ordning och reda som Vickan på alla listor och logistiken är bedrövlig, men vi har sagt att det blir som det blir. Jag tror att det blir tokbra hur som, utana tt vi har planerat ihjäl oss före, hur kul kan man tycka det är då? Sen fortsätter ju livet som vanligt efter det och det vore synd att känna en total misär när det är över för att man planerat varje dag och pillat och sytt och pysslat och bakat och kokat potäter in i det sista och inte ens orkade njuta av bröllopsdagen för man fick migrän eller blev tokfull före tårtan.

• nenne78

visst är det jobbigt med ett jättetextblock???

• Meddelande borttaget
  • nu är jag fruL

nenne: HELT rätt sagt! Det är precis så där fler borde tycka tror jag. det verkar som om folk stressar mer eller mindrre ihjäl sig över mer eller mindre onödiga detaljer.
    det viktigaste är vel att man har KUL udner bröllopet men likväl innan under planerings stadiet. det är den tiden man kommer att komma ihåg mest. bröllopet är bara en dag men planerar gör man länge så se till att ha kul medans ni planerar.

jag och maken drack mYCKET vin och åt gott emdan vi planerade. Vi hade skitskojigt under resans gång och det är vi jätt nöjda med nu

Sen nenne: är man inte den pedant galning i vanliga fall så behöver man kanske inte ha ett pedant bröllop heller. Jag och maken gillar ordning men lever trots detta i ett trevligt rörigt kaos. Så vi tog lite detaljer som det kom. och attl blev kanon.

ha kul!!!!

en liten visdomssaga frn fruLlan

• viktualia

jag känner att mina fina listor är påhoppade. det är ju mitt sätt att leva. att skriva listor. annars blir det rörigt i min skalle. och nån stress inför bröllopet känner jag inte. allt som är av nån betydelse är ju redan fixat. ska bara se till att vi snickrar ihop en bordsplacering. så jag går nog på frullans linje och är färdig med allt i god tid.....

• nu är jag fruL

bra vickan!!!!'
    Njut av livet! och planeringen
    jag kan tipsa om att dricka vin och göra bordsplacering. Vi hade som ett pussel med allas namn på små lappar som vi flyttade runt efter en modell av alla bord. Blev himlans skojigt ju mer man druckit!!!

men det blir ju allt

vickan angående torsdag...
    hmmm jag vet tyvvär inte hur tidigt jag kan komma ifrån. jag har så sjukt mycket att göra när jag kommer tillbaka till xxx
    men vi kan ju träffas där s kan jag kasta i mig något framför datorn på jobbet....
    kul va!!!

usch
    men vi kan vel höras på torsdag och bestämma mer i detalj.

Hu har ni det tjejor

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......