• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • Snart så....

Usch stackars dig! Det brukar ju hjälpa att gå till kiro/naprapat. Hittade de inget? Kanske massage hjälper? Varm vetekudde?

• viktualia

Men Omsan... kära nån... blir svettig bara av att läsa ditt schema... önskar att jag kunde skicka över lite lugn kvällstid till dig.. hm... funkar det bra ikväll mellan åtta och nio... då tänkte jag halvsova i soffan....

Jessie - lyssna på oss! Du MÅSTE ta HAND OM DIG!!!!! Gumman!!! *kramar*

FruLlan i hålan - ligger efter med jobbet så mycket att jag jobbar som en galning... trots att jag är hur seg i skallen som helst... hm.. inget drag på mig imorgon kväll... tyvärr. Lite käk hemma hos mig/oss kan säkert fixas om du är intresserad.. men du kanske kollapsar i en blöt hög du med?!?

• utvandraren

Zozo!
    Guuuuud vilken fin sida! Den funkade fint hos mig, men vi har också snabb uppkoppling!
    Ni ser verkligen ut att ha fått en alldeles underbar vecka.... Ni är ett riktigt fint par också!
    Hoppas du blir frisk snart!!

• Meddelande borttaget
  • nu är jag fruL

hallojsan
    jag hade inget problem med din sida zozo. LÅNG är SNYGGT

vickan: om det är lite körigt för oss båda den här veckan så kanske vi ska ta och skjuta på det hela till en annan vecka? Då passar jag på att jobba över lite så behöver jag inte jobba så mycket i helgen...
    usch för att ha för mycket att göra...
    hmmm men vad gör jag då på BT om jag nu har så mycket att göra ?

• viktualia

jag hävdar med stor övertygelse att jag behöver mina mikropauser på BT.. orkar inte bara leka maskin och lägga in enkätsvar i en databas... blääääää