• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • viktualia

här är jag! laddad för helgens bus i Gbg! ska dricka vin och fnissa med min kompis och hennes vänner!

snart dags för jobbets vinlotteri! minsann! håll tummarna!

• Zozo

Morrn brudar!

Zozo repar sig sakt men säkert fran den här otroligt däckande fôrkylningen (och duktig som man är sa jobbar man ju ända!! Ibland är jag mer än lovligt dum! Har faktiskt inte haft en sjukdag sedan jag började för 7 ar sedan.. Korkat!) Och innan dess hade jag mens som komplett tog slut pa mig.. Vad ÄR det med mig? Är aldrig sa här trött och utslagen annars!

Ikväll aker vi i alla fall till turturduvorna och hälsar pa - champagne och vin för hela slanten!

Tusan ocksa.. jag som började komma igang och äta och dricka sunt igen.. Jaja!

För övrigt anser jag att man bör ge mer sprit till folket!

• Zozo

Men HALLLAA.. e ni seriösa allihopa idag!

Min syster kom in i riksdagen igen sa nu e jag glad! (Det hängde pa ett har)

• viktualia

jag vann inget på vinlotteriet idag heller... prutt och elände!

ska köpa skumpa till ikväll - nån som har nåt tips på sort som är bra och inte vråldyr?

• Telemarkgrrl

(förlåt att jag lånar er tråd lite tjejer!)

Hej Zozo!

Jag råkade få se att du hänger i den här tråden, det är så att jag har ställt en liten Paris-fråga till dig i en annan tråd (www.brollopstorget.se/Forum-1-6/m1882716.html).

Om du har tid och lust så blir jag jätteglad om du kan svara på min fråga!

• nu är jag fruL

hejsan
    Ho ho ho
    sitter begravd i jobbb....
    och måste fatta beslut om hur vi ska gå vidare i projektet. problemet är att jag inte anser att jag har tillräckligt på fötterna för att fatta det beslutet. Hmmm svårt.

Nå ja

zozo: vad innebär att åka till turturduvorna? jag trodde att det var ni som var dom fåglarna... men vadddå åka...
    tanten är gammal trött och förvirrad
    förklaring tack!

• viktualia

Zozo... blir så nyfiken på din syrra... jag som muppar omkring och kollar valresultat och jox... kan du ge några ledtrådar till vad hon heter/vilket parti/vilken valkrets.... *NYFIKEN*... som vanligt..

• Zozo

FruL.. turturduvorna just nu är ju min makes bäste vän och bihang!

Vickan.. mja, valkrets vettesjutton.. Skane? Nordvästra Skane? Fp och acketoft.. Om det star pa nagon Internetsida än vet jag inte för det blev pa ett har!

• viktualia

hon står som ersättare på valmyndighetens hemsida än så länge...

men hörrni!! Ingen som har nåt tips på SKUMPA till kvällen?!!??! ( För ikväll blir det inte helikoptertur... utan tåg till Gbg)

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......