• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • Zozo

Jag är en EXTREMT klok och IBLAND trevlig häxa.. med ENORMT barskap (naturligtvis!)

Japp, här gar det unden.. men vaffan de är 36 och vuxna bada tva.. sa jag väntar mig att bli bjuden pa bröllopet!!!(ja det blir väl till jul i den här farten!)

• Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Zozo

Tror ni inte man kan ha sin bruklänning pa sig som gäst??? VILL ha pa den igen! Far väl använda den som morgonrock.. Kan riktigt se mig sta och rosta bröd i stor brudklänning inkl underkjol och hela faderullan.. seeexigt!

• nu är jag fruL

jag vill också gå på bröllop

det är ju helt klart lättare att använda sin brudklänning igen om den inte är vit. Så kör zozo. Annars så låter det ju kanon att smyga omrking i den hemma, man måste ju pigga upp vardagen på nåt sätt.

oms: bra att du tänker på alla små djur i välden. jag är en sån blödis när det kommer till jdur. jag höll på att börja gråta igår då jag såg en duva med bara 2 tår STACKARN och då tycker jag inte ens särskilt mycket om just duvor. Men djur rör mig sååå långt in... Stackars duva, nu blev jag ledsen igen.
    Fy vilken tur att jag inte blev vetrinär!

• Zozo

KAn kanske vara lite overkill att komma i den klänningen.. Kanske om jag nalar upp den till knäkort?? jaja, jag far väl vänta tills de bestämmer sig för att gifta sig innan jag planerar klädseln...

• viktualia

fniss fniss... ni är så bra! det är så BRA underhållning att kackla med er.

Zozo - kommer inte du till Sthlm nån gång?!? *vill träffa*

annars har Vickan landat på jobbet, snurrar omkring med tusen småprojekt hit och dit... försöker LANDA på jobbstolen = svårt!

• nu är jag fruL

ja zozo. När ska du komma så att man får knäcka en skumpa med dig?

• nu är jag fruL

alltså jag menade självklart att vi ska knäcka varsin flaska.!!!!
    herregud man måste ju få en HEL flaska själv!

• nu är jag fruL

men halllååååååååååååååååååå
    var är ni attans häxor

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......