• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • Telemarkgrrl

Elände var ordet sa Bull! Sympati till dig, nu är jag fruL!

• nu är jag fruL

tack jag ÄLSKAR när folk har sympati med mig
    känns mycket bra!

ohhh vad jag är godis sugen ahhhh
    funderar på att äta oboy pulver, snacka om desperat!!!
    problemet med det är att det är mjölk i och då kommer jag prutta som en tokdåre på tåget!?

• viktualia

frullan.. nej jag vet att DU inte behöver banta.. men JAG skulle nog må bra av att ha längre än tre trappor till kiosk och jox...

• Telemarkgrrl

Ja, jo, det skulle jag med faktiskt.

Men det tänker jag *inte* tänka på idag. Ikväll ska maken och jag på Gondolen och äta och har dom något riktigt extra chokladigt till dessert, ja då ska jag ha det!

• nu är jag fruL

ahh mysigt med gondolen! God mat också! Vill oxå! Men jag ska ju till mor och far och få oxfile, inte illa det heller.

puss vickan

varför är jag här när jag borde jobba som en tokdåre????
    svaret är vel att ni är så trevliga

• viktualia

men Frullan! du måste fråga nån där du är om inte caféet granne med herrgården har öppet!!! det är ju inte långt från där du sitter!

• nu är jag fruL

vickan: näe kanske inte längt men jag känner mig så SVAG av godis brist så att jag inte vet om jag orkar förflytta mig över huvud taget...

ack vad det är synd om mig

• Meddelande borttaget
  • viktualia

åh! din stackare FruLlan!!! jag skickar över lite godis till dig... hm.. vad gillar/tål du? går lakris bra?

Oms - ja det vore supersnällt med tips!!! (om du hinner stackars stressade människa, eran lägenhet måste ju vara tokvälstädad HELA TIDEN....)

• Meddelande borttaget
Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......