• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • Telemarkgrrl

Oh men gud så spännande! Och läskigt. Du är en cool brutta, vickan!

Ska läsa lite bakåt i tråden för att se mer.

• viktualia

kolla sidan 22, där finns länk till hotellet där jag ska sova/konferens ska vara!

• Telemarkgrrl

Tjusigt! Och rummen har *både* ISDN och ADSL, du behöver ju knappt lämna BT för en sekund! Ja, förutom när ni ska konferensa och sova och äta då.

• viktualia

hm.. men jag är för slö för att ta med mig dator.. har inte nån jobbdator som är bärbar och ids inte släpa på nån privat... så det blir en paus från BT-världen.. ha ha... om det inte finns nån surfdator i receptionen eller så... hi hi

• Telemarkgrrl

Jamen, ska jag bli alldeles ensam här då eller? *darr på underläppen*

• viktualia

fniss... jaaa om inte de andra gamarna återvänder så är det risk att du känner dig övergiven från onsdag lunch till torsdag sen kväll... *illa*

undrar var de andra är... hm... kanske har de fått för sig att jobba... mysko i så fall...

• Telemarkgrrl

Ja, eller också så var dom tillräckligt smarta för att stanna kvar i sängen imorse. Till skillnad från oss två.

• viktualia

jaja... tur att du är här i alla fall.. annars hade jag känt mig övergiven totalt...

ägnar mig just nu åt att förbereda Norgeresan.. har en mega PowerPointpresentation som jag försöker krympa.. inte helt lätt... samtidigt som jag översätter från norska till svenska.. mycket enklare!

• Telemarkgrrl

Se bara till att ha med lite blinkande färger, kulspruteknatter och slajds som kommer insnurrande som en tyfon från höger. Det är sånt som folk gillar har jag hört.

• Telemarkgrrl

Nu ska jag gå och köpa lite frukt. Hörde du?! Frukt, trots att det finns choklad. Jag är stolt över mig själv.

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......