Hur manga post-it lappar har ni pa er skärm? Inga på grund av skärmtypen som tidigare sagts här. Men i övrigt är jag som Bruce Allsmäktig - överallt sitter små post it:s
Dagens klädsel? Vita hipstertrosor från NewBody, dito vita ankelsockar. Svart BH Lilavitochmörkarelilarandig långärmad rätt tunn tröja med vit krage, svarta baggybyxor typ, nya vita lacostejympadojjor och en svart långkofta - hahaaaaaaaaa
Hur lang tid tog det att välja kläder i mordse? Jag vaknade i dom
Nee, ungefär 10 minuter - ovanligt faktist
Genomsnittstid i badrummet pa morgonen? 30-40 minuter. Håret och fejjset tar tiiid - mycket kött som ska målas och tunt tunt hår att få att se större ut
Bästa present ni fatt? OJ, tål eftertanke... Kommer bäst ihåg senaste - en trådlös telefon av min storasyster när jag var sjuk nyss för jag orkade inte upp när det ringde
Bästa komplimang? Samma dag som jag åkte hem (förra veckan då jag blev dålig) sa min chef (vi är väl inte sådär jättebundis...) - Fan va du är bra Jessica - en riktig kvinna. Vi behöver dig. Det kändes bra.
Vilken konstig grej tycker ni är kul? Hmmm..... Jag älskar att kasta dart och så gillar jag å se på brottning - live.
"Tvangsovana"? (Typ alltid trä pa vänster sturmpa först..)
Shit, vart börjar man?! Jag är sån där att jag inte kan gå på skarvar, måste gå lika många steg på mattan som utanför - börja och sluta med olika fötter i trappan. Har jättesvårt att kasta saker om dom blir ensamma....... Usch egentligen skulle jag radera detta och bara skriva BT men vaffan....
(den ska vara generad, fast puss på er ändå
)
Din bästa bjudrätt? Raclette eller Fondue - fantastiskt! Annars lagar mannen mat när vi ska göra nåt fint (kock), i fredags köpte vi en halv ren så då gjorde han renkotletter med murkelsås och potatiscreme med rotsaker och ostronskivling. Hajjar ni då!
Vilken av de 7 dvärgarna skulle du vara? Alla, beroende på dag. Men Glader/Toker blir det nog generellt