• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • Jessie76

Gracias Señorita - Mucho gusto!

• Telemarkgrrl

Nääj, nu blev jag hungrig redan nu! Och det är flera timmar kvar till lunch.

Men vad smarrigt det lät, vickan! Det receptet ska absolut sparas.

På tal om det där med att inte ha post-it-lappar på skärmen för att man har en LCD-skärm utan ordentliga kanter - gör som jag, jag klipper till lapparna så dom är en centimeter breda och så skriver jag yttepyttesmått på dom och tejpar upp dom på kanten.

• Snart så....

Ni har väl inte glöm att det är kanelbulledagen idag så det är lagligt att moffa i sig massa bullar :D

• Jessie76

Haha, i förrgår stod jag och dottern och bakade bullar för fulla muggar, så idag blir det tina bullpåsar för fullt
    När infördes denna dag? Har aldrig sett detta förut..............

• Snart så....

Ingen aning??
    Folket kanske behövde en "tröstätardag" på hösten? :D

• viktualia

Kanelbullens dag har nog funnits i 5-6 år.... viktigt att fira... klurigt för mig som ska ut och resa och inte kan baka.... var för trött igår... hårt liv...

Japp, det pizzareceptet är VANSINNIGT gott... varning varning! hi hi

• Zozo

Hejsan girls; Idag är jag en kombination av Glader och Trötter tror jag!

Födelsedagsfirandet gick bra - restaurangen var mysig om än inte sa fantastisk som när vi var där för fem ar sedan. Chokladen har inte kommit fram! Fanken vad sur jag blev!

• Jessie76

Tråkigt Zozo Men kul att dagen vart bra ändå
    Blev han överraskad och glad eller?

• Zozo

Ja, det blev bra Jessie, fast stackarn var trött och helt slut efter arbetsdagen

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......