• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • viktualia

kom på några fler nojjor:

måste ha nycklarna i fickan när jag slänger sopor i sopnedkastet (dels för att jag oroar mig för att jag skulle slänga dem annars, dels för att jag är SÄKER på att dörren skulle smälla igen annars)

hatar att ha tidigare shoppade pinaler med mig in i affärer (tex halvtomt tuggummipaket)... jag snattar INTE och har INTE blivit anklagad... men ändå...

• nu är jag fruL

hejsan alla raringar
    Hur är det med er?
    Själv har jag jobbat satan de senaste dagarana så jag har inte hunnit skriva här eller läsa heller för den delen...
    Usch det är INTE bra för mitt BT beroende med allt detta jobba som tar tid. Fyyyy!!!

Annars är allt lugnt. Vi har dock börjat fundera på att ta vår bröllopsresa i februari istället. Dels för att det känns som för kort tid att fixa allt på, det är ju bara en månad kvar. men även för att vi kommit fram till att vi förmodligen vill satsa på safari. Maldiverna kan vi åka till med bebis men det är inte lika lätt att åka ut på safari me ett knyte. Vad säger ni om den tanken?

Annars då? det verkar som om alla är upptagna och seriösa nuförtiden!!!!
    vad har hänt med oss????

• Zozo

Usch ja! Vad seriöst!!

FruL.. bröllopsresa i feb later väl fint!? Bâttre att ha lite tid att planera pa. Vart känns lite hastigt men samtidigt maste vi aka i nov annars blir det kanske inte av! Med tänkt flytt och ev knyte i senare skede.. Vi tänker som ni - ta de jobbigare resorna nu, Australien kan man aka till med barn om det skulle vara sa...

Förresten sa har maken haft telefonintervju och de är INTRESSERADE i Geneve!! Wow.. känner mig löjligt efter bara för att han har flyt.. Suck! (Fast stolt med tihi!)

• Telemarkgrrl

FruL - jag tycker också att det låter underbart med safari i februari. Dels är det ju inget roligt att stressa fram en resa, man måste ju ha tid att njuta lite av planeringen och av att gå och fantisera om resan också. Dels så är det ju säkert jättemysigt att ligga med en bebis på en strandmadrass i skuggan under palmerna men liiite jobbigare att ha med sig den på en skumpande landrover.

Zozo - vad kul med din mans jobbintervju! Skulle ni flytta dit i så fall eller skulle han jobba kvar i Paris? En skidåkande tjej som jag skulle ju kunna hugga av sin vänstra hand för att få bo i Geneve. Fast Paris är ju förstås gaaaaaanska så najs också. Oj, svårt val.

• viktualia

hej pa er!

sitter pa mitt fladiga hotell i Trondheim och surfar via TV. Det ar helt hysteriskt jobbigt, skarpan pa TVskarmen ar urdalig och det finns varken svenska eller norska bokstaver... men som kvallsunderhallning ar det ganska bra... jag fyller ju ut tiden eftersom det tar typ 3 min att lasa ett mail...

Frullan - det later val bra med resa i februari. man ska ta det ar det kanns bra! For oss blev det charter till Mexico direkt efter brollopet - alla losingar ar bra utom de daliga....

skot om er och glom inte att ni ska pompoma imorgon.... om inte annat for receptionisten... det var krangel med betalningen av mitt rum.... suck!

• Meddelande borttaget
  • viktualia

Gos-Omsan!!!

OM ni skulle raka missa att pompoma har pa plats sa lovar jag att jag ska tanka pa er nar jag har min foredragning.... och pa hur BRA vi BT-brudar ar!!!! Och pa att ni ar snalla!

Da lar det ga bra.... sallan man ska babbla sa lange om nagot man har sa dalig koll pa... men jag pluggade pa resan hit sa jag har LITE battre koll nu...

Nae!!! Nu ska Vickan sova... med oronpropparna i....inte nagot ljudlost stalle det har...

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......