• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • nu är jag fruL

zozo och teletubbies
    tack!!!!
    Nu känns beslutet att ta safari som bröllopsresa mycket bättre.!!! Puss på er!!!

Maken har dessutom lovat att vi åker till maldiverna nästa vinter, så då är det hela ännu mer okej. Dessutom så fick jag till att vi ska vara borta över 2 veckor ha ha ha det känns som om jag verkligen drog vinstlotten i det hela!

Så i helgen blir det till att boka resa!!! Fyyyyy vad mysigt!
    Safari plus 2 veckor på seyschellerna känns som en riktig dunder succce. Det känns som en behövlig hjälp för att överleva den hemska vintern!!!!

zozo: fy vad kul emd makens intervju. Men hallå, se till att han fixar bra jobb och bra lön och starta karriären som lyxhustru! varför ska DU behöva jobba

Min chef vill förlänga mig här på uppdraget i vickans hemska håla jag känner inte riktigt att jag kan säga nej då alla här försöker få mig att trivas med alla medel... ska hem och rida hos chefen i kväll tex.
    MEN jag vill ju inte!!!! Mitt privatliv???!!!!

men jag sa till chefen att OM han förlänger mig så kommer det bli tufft vid vårens löne förhandling!

• Jessie76

Vad ni ska ha mysigt på er bröllopsresa - är liiite avis - vi skulle nog oxå ha väntat med våran så här i efterhand. Hade kunnat gjort det bättre, men vi hade ju ingen semester att ta ut så d fick bli som d blev.
    Ska tänka på er på lördag när jag surplar kålsoppa - haha ni vill ändå inte att jag ska va där, tänk hur maggen blir efter tre dagars surplande! kan man säga

FruL - Kan inte maken hänga på till hålan nån av gångerna då? Eller har han oxå ett knöligt jobb? Jag menar givetvis inte att detta löser allt, men liite lättare skulle det väl kännas? Tycker synd om dig

Zozo - grattis som fan! Håller med Frugan, varför inte bli lyxhustru?! Oj det skulle jag kämpa för! Hahaha... Det ultimata - zippa martini i salåååååången Å ta emot besök Där skulle jag trivas iaf

GOD MORGON (tänkte jag höjjer rösten så Vickan hör )

• Telemarkgrrl

Sorry girls jag försov mig!! Kom ner i receptionen kl 7.20 och hittade er inte. Förlåååååt!!!

vickan, jag körde en liten privat pompomsuppvisning för receptionisten och jag kan lova dig att du inte kommer att ha några bekymmer med henne mer!

FruL - you go girl! Han ska f-n i mig betala bra om han förlänger dig!

• Jessie76

Hörde rykten imorsen vid 8.15 om nån galning som hoppat runt med pompoms i en lobby - kan det vart du eller?

• Telemarkgrrl

Nån galning? Nä, det kan inte ha varit jag, jag gjorde mitt bästa framträdande ever. Receptionisten gjorde vågen och frågade hur länge jag varit professionell pompomare. *stolt som en tupp*

• Jessie76

Ok, nä då måste det vart nån annan - sorry
    Ni andra då? Var ni på rätt ställe eller kan det vara nån annan jag hört talas om?

• nu är jag fruL

Inte var det mig du hörde talas om. efter som jag är emot fysisk aktivitet så sket jag i pompomandet och gick och satte mig i baren direkt. Där är hääääääär jag hör hemma

schorryyy vickan

är inne på mitt tredje glas bubbel nu och ska smygragga lite på jocke som polerar pianot...

• Telemarkgrrl

Hörrudu FruLlan, det ska vi allt bli två om, han är ju superläcker! Jag såg honom dessutom först, vi hade en liten fling redan vid eftermiddagscocktailen igår!

Nu blir det cat fight i baren!

• Telemarkgrrl

Eller nä, inte ska vi bråka tjejer.

Ta honom du, FruL. Jag tyckte att jag såg en liten söt hovmästare där ute.

• Bröllopstokiig

Jasså FruL och Jessie76 mfl,nu har jag hittat er här med!
    Kul!

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......