• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • Meddelande borttaget
  • nu är jag fruL

fa*n då var det alltså saker från din trasiga pompom som hamnade i mitt glas!!!!

Jag vill INTE ha tilltugg i min drink. Fyller jag ut magen med massa annt så får dte ju inte plats så mycket alkohol där!!!!

så håll reda på pomsen, och det ligger ju trsiga sprutor överallt.
    fast schyssta revärer

• Meddelande borttaget
  • Zozo

Han säger att det är en chans etc.. även om han eg ocksa var mer sugen pa Geneve.. A andra sidan är det ett konkret erbjudande som kommit TILL honom (Lux) medans Geneve är ngt han själv jagat och inte alls är säkert. I Lux är det en chefsposition pa samma projekt som han nu sysslar med i Paris, means det i Geneve är helt nytt omrade.. Svart att jämföra.
    I Lux är det Expat-status (betald flytt, betald bostad.. etc).. allmänt lockande!
    För min egen del har jag ju inget konkret ännu sa Luxemburg kan väl funka det med.

Grejen är att JAG redan gjort det där (byta land, flytta) men det är ngt som lockar maken mycket. Perso tycker jag mest det är jobbigt att byta land (Geneve skulle innebära att bo i Frankrike och jobba i Schweitz el Frankrike) och inte särskilt glossy..

• Zozo

Jag har en helguldig tajt overall (tänk ABBA 1974) med en tajt liten silverkalott pa huvudet.. Springer snabbt mot 13e - häng med! Baren där uppe har Happy hour sa de!

• Zozo

Faan.. fastna med platadojan i Jockes fransbyxor.. men DRA da! (Han skämmer ut oss pa dansgolvet annars!)

• nu är jag fruL

jag har lite problem med balansen just nu...
    jag tror inte att jag ska försöka resa mig upp på ett tag nu... hick**
    schitter kvar här och tricker hick* dricker lite merrrra

hrmpf*''

Måste man ha kläder på sig på vån 13??? äsch då stannar jag här, jag ska visa vilka kroppsdelar som dallrar mest om jag hoppar jämfota för en skolklass från gnarp.

zozo: hmmm det låter lite riskabelt att missa det här jobebt om han inte VET att han får det andra. Fast å andra sidan kanske det är kul att byta bransch. men det blir ju en chansning.

• Zozo

Äh kom nu da! De har Miss Wet T-shirttävling! (Har alltid drömt om att fa kasta ruttna tomater pa sadana!!)

• nu är jag fruL

finns det ingen wet kalsong tävling?
    det skulle jag vilja se!
    kan man få klämma lite på de blöta kallingarna då????

tanten blir himla schnuskig när hon är på örat.
    Japp raggar småpojkar och klämmer gubbarna på pungen

• Zozo

OjOj.. vi far väl höra! Ställer Jocke o de andra upp sa kanske baren gar med pa det!

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......