• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • nu är jag fruL

tele: avslöjad
    det är lite svårt för mig att erkänan det för jag trodde verkligen att terapin gett mer men... du har rätt...
    efter vissa snedsteg så har även jag blivit omhå
    öndertagen igen... men till en början bara halva veckor. vi får vel se hur det blir sen...

kanske inte ser så lovande ut just nu eftersom jag går omkring med ett kalsonger på huvudet, gevär i ena handen ett tuggat stolsben i andra och drägglar och ropar efter jesus...

• viktualia

Teletubben...stubben... nånstans måste man ju få utlopp för sina galenskaper och folket på Långbro (vissa satt på Ulleråker) kom fram till att BT var ett bra ställe... ganska lugnt... oskadligt för omgivningen..

så välkommen in i vår trevliga skara...

själv förfasas jag över att regeringen får en så konstig sammansättning... Calle Bildt trodde man ju hade passerat bäst-före-datum....

annars... brudar... vad händer ikväll?!? är ni helt bakis allihop eller?!?!? vad sägs om gardenparty hos mina päron?? sprit kan jag fixa... mat fixar mina föräldrar.. kommer ni?!? (man kan landa med helikoper ett kvarter bort)

• nu är jag fruL

vad är det för fel på calle??? han var ju med och festade järnet igår. Vilken en på att göra bomben i poolen!!!
    och limbo, nej go calle!

jag kan tyvvär inte komma i dag vickan. Jag ska hångla med min vårdare läs make
    jag ska hångla på alla sätt som mänskligheten har uppfunnit
    och några till sätt

jag är ju faktiskt gift så jag FÅR göra sånt!

dessutom, är det verkligen väder för garden party

• Telemarkgrrl

Ja, det är inte så konstigt att jag trivs i den här tråden. *ger upp ett sånt där galet MuuuaaaahhhahahHAAAAA skratt*

Jaaaa, jag sa ju nyss att jag aldrig mer ska dricka sprit, men det är ju flera timmar till kvällen och ett garden party låter ju najs. Hur är klädkoden? Jag har verkligen gått in för "ledig fredag" här och har slafsiga jeans och sunktröja på mig. Orkar bara inte åka hem och byta om, får man komma som man är?

• viktualia

väder? tjaaa det finns en stor markis att gömma sig under... ha ha...

hångla med maken... tjaa om 22 dagar kan jag säga detsamma.... hm... bangare där!

jaja... så kan det vara...

och Zozo förresten.. lyxhustru i Luxemburg... JAG VILL KOMMA OCH HÄLSA PÅ!!... några km närmare till Skåne blir det väl i så fall?!?.... men som sagt... jag vill hälsa på.. hi hi hi... Skumpapartaj i Luxemburg!!

• Jessie76

Jag är lessen, men jag har som sagt värmlandshelg i helgen Maartenshelg har vi här uppe i urskogen. Synd att det inte finns nå vita älgar att spana på bara...Fast jag har ju ändå lånat ut min studsare åt LillaFrökenJätteBakisiVickansLillaHåla idag så
    Lycka till med "hånglandet" - är du säker att han ser det så?!?! Du vet att man måste stoppa in den för att det ska bli barn? Jag bara säkerställer - du vet ju hur det blev förra gången, känns som att Vickans finska skolklass kom lindrigt undan om vi säger så På tal om det Vickan - hittade dom någonsin dina virknålar?

• viktualia

Telemarkgrrl - kom som du är! och du... som är lite ny i tråden.. min hemstad ligger väldigt nära din... dvs 7 mil och 45 min med tåg! välkommen!

• Jessie76

Usch jag som hatar stora block med text.... Jag är riktigt ur fas idag Måste prata med chefen

• viktualia

Varför Värmlandshelg?!?!? Ska du till Värmland??? vart i så fall?? nu blev jag nyfiken...

....och några virknålar har aldrig återfunnits... jag sköter mina kort snyggt... som den ärkebuse jag är...

• Meddelande borttaget
Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......