• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • Telemarkgrrl

Vickan, du har fått en väldigt kvalificerad gissning per mejl.

• Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Telemarkgrrl

Oms - ja, jag är grymt imponerad av era sånger! Jag är urusel på att rimma men jag ställer gärna upp som en liten doakör i bakgrunden.

• viktualia

Telestubben har just vunnit 10 000 kronorsfrågan!!! Bravo!!!

jag antar att du läste den här tråden... för du har väl inte orkat läsa vår gamla?!?! akta dig för det... eller så är det värsta tipset nån kväll med skitväder, skrot på Tv och maken på vift.. ha ha... fast det lär ta tid att ta sig igenom över 2000 meningsfulla inlägg..

• Telemarkgrrl

Tjohoo!

Nä, jag har bara läst den här tråden. Den gamla sparar jag till en regnig dag. Eller en tråkig dag på jobbet.

• Telemarkgrrl

God morgon på er tjejer förresten! (Herregud, vad har hänt med mitt hyfs? )

• Jessie76

Morrn morrn!
    Gissar att FruLlan är bakis fortfarande efter BTmöte i lördax?

Värmlandsrapport - håller på att SPY efter 3 dagars kålsoppande, nu är det sluut på det Fast jag tycker det är riktigt riktigt gott men maggen är ju i uppror så att säga Min man med familj är från Arvika Vickan, därför Maartensfirande trots norrlänning

Annars - hur har helgen vart?

Tele - du är jävligt seriös, vi gillar dig - VARMT välkommen

• viktualia

helgen har varit god. men på vägen till jobbet såg jag att det var fullmåne... akta.. snart sätter jag igång och ylar...

ska yla ut lite jobbångest och insikt om att div bröllopsprojekt inte går att skjuta upp längre.....

yl yl yl yl

gomorron girlisar!

• Telemarkgrrl

Jessie - fniss, fniss och STORT tack!!

Viktualia - jaså, kan det vara därför min man hade stora rivmärken på ryggen imorse?!

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......