• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • viktualia

ingen att pladdra med.. varken IRL på jobbet eller här på BT.. näe.. jag ger upp och åker hem.... hem till lite hederlig bröllopsplanering... hm... *sömntutan undrar hur det ska gå till*

• Meddelande borttaget
  • Jessie76

Tja! Morrn! Gadday mates! Guten morgen! Good morning!

Bra jobbat Oms!

Jag jobbade oxå igår, och gör dito idag Krääääääääääävande chef har jag

• viktualia

arbetsmyran Vickan är på plats!

ägnade gårdagskvällen åt bröllopspyssel och får nog fortsätta med det ikväll igen... det börjar ju närma sig (som jag sagt ett tag). 18 dagar idag!

• Telemarkgrrl

Hola babes!

Jag är också här. Teletubbisen sitter hemma och jobbar idag. Datorn i knäet i soffan och tekoppen på armlängds avstånd. Skulle ha varit ännu mysigare om inte gubben ovanpå hållt på att borra så in i norden.

Oj, nu kom posten, måste kila.

• Telemarkgrrl

Äsch, bara boring reklam.

• viktualia

godmorgon telestubben! jobba hemma är mysigt... men jag får INTE mycket vettigt gjort... alltså åker jag till jobbet plikttroget som bara den...

men om/när du får spunk och läser vår gamla tråd kommer du få läsa om när jag satt halvvägs ut på balkongen och jobbade i somras... hm.. nåt att tänka på när vädret är HÖSTIGT utanför fönstret och jag är jätteglad över den virkade sjalen jag fick av mamma i helgen!

• Telemarkgrrl

Nä, det an vara svårt det där med oncentrationen. (Mina :n är borta, vad är det som händer?! Den där bostaven som ommer efter J alltså. Hjälp!)

Man måste ut och olla posten och titta i kylsåpet (där kom ett par k:n tillbaa!). Men samtidigt änner jag mig mer oncentrerad hemma när jag fatist (men allvarligt, vad händer med mina K:n?!) sätter mig och jobbar.

På kontoret sitter jag i öppet landsap och det kan vara väldigt stökigt ibland och pladdrigt och jag har svårt att koncentrera mig. Så emellanå är det sönt att sitta hemma en dag, sen börjar man sakna pladdret igen.

• Telemarkgrrl

Sönt? Men herregud, jag ommer att få sitta hela dagen och bara använda ord som inte innehåller bokstaven k. Snacka om intelletuell utmaning.

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......