• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • Telemarkgrrl

God morgon tjejer!

Vickan - Kul! Det är verkligen en liten värld som sagt.

Jag har aldrig gjort någon sån bordsplacering men jag kan tänka mig att det inte är så lätt att få ihop alla olika slags personligheter. Trots att man bara känner vansinningt trevliga människor.

Nä, nu måste det jobbas ordentligt.

• viktualia

morning morning....

fyyyyyy yyyyyyl vad svårt det är att vakna! har landat på jobbet och är kanske vid liv... hm... fast inte riktigt... blurk....

grubblar vidare över om bordplaceringen verkligen blev bra.. hm... min m2b och jag kom fram till att vi känner för många muppar... ha ha ha ha ha...

men Telestubben?? hade ni inte bordsplacering på ert bröllop?!?

• Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • viktualia

jaa fast det finns krångliga typer som inte kan sitta i närheten av den och den... och andra som behöver nån "barnvakt" som klarar av att snacka med så mysko människor osv...

på grund av detta snurr har vi delat på alla par utom två - hoppas alla kommer att känna sig tillfreds...

vi satt i 1,5 timme vid köksbordet med 75 färgglada postitlappar....

• Telemarkgrrl

Ingen bordsplacering på vårt bröllop inte. Vi var bara elva pers så folk fick klara sig bäst dom ville.

• Telemarkgrrl

Ja, snacka om att det finns alla varianter. Och jag som var så nervös inför elva pers, jag hade antagligen inte överlevt med 600 gäster.

• Zozo

Morning girls!

Ja bordsplacering ja! försök placera 31 personer som pratar tre olika sprak vid fyra runda bord.. arrrghh!
    Vi drog haret i testar (mest jag) innan vi fick fram nagot som verkade vettigt.. men det lyckades over förväntan bra! Och da gick vi ifran allt vad tradition och etikett heter och tänkte bara pa folks trivsel!

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......