• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • viktualia

Zozo skrev: Och da gick vi ifran allt vad tradition och etikett heter och tänkte bara pa folks trivsel!

Japp! Det har vi också gjort... OMÖJLIGT att få ihop annars!!!

Godmörrning Z-girl!

• Meddelande borttaget
  • viktualia

i vårt fall är det inte språkförbistringar... det handlar mer om specialintressen, muppar i största allmänhet, TOKakademiker och folk utan slutförd grundskola, inbitna Stockholmare och folk som knappt varit i Sthlm.....tjaaa... det är olika planeter som möts...ska bli skoj att se hur det går..

• ice13

Sorry att jag klampar in här, men råkade klicka fel och såg Oms nick.. Hej på dig! Evigheter sen jag kikade in på BT å vad kul att man känner igen någon. Hur är det? Allt bra med familjen? Här är allt super, nyss hemkommna från vår ruskigt sena bröllopsresa. Men det var riktigt bra! Kram på dig!

• Meddelande borttaget
  • viktualia

Oms - är ju nyfiknast i hela världen, så jag kollade din länk! er gamla tråd är avstängd för svar - den är för gammal!!!

• ice13

Viktualia: tack!

Oms: Hade inte kvar länken, men den verkar vara lite död den tråden.. ;) Huset går det bra med, vi flyttade in för en månad sen men sen har vi ju varit borta så det är mycket kvar att styra med. Städat och fixat, men hela arbetsrummet är belamrat med kartonger och så är allt "pyntande" kvar, dvs gardiner, tavlor osv osv.. Just nu ser det extremt sterilt ut. Har precis lyckats lura en kompis att sy gardiner. Började lite smått igår men gav upp efter en kvart, har inte tålamod! Sen har man ju en pedagogisk man som kläcker - men älskling, du är ju bra på andra saker... Förstod då att jag inte ens ska prova..

Har äntligen fått tummen ur och beställt förstoringar från bröllopet iaf!

• Jessie76

Hallå bejjbz!

Jag jobbar och jobbar idag
    FruLlan - HALLÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ vart Äääääääääääär du?!?! Tänkte att dom ande gubbarna kunde locka fram dig från stenen du ligger under just nu

Fan va ni pratar tråkiga saker - bara fjollträsk för heeeela slanten
    Nu ska jag kasta kycklingsallad i fejjzet, så vi hörs senare

• Meddelande borttaget
Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......