• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • viktualia

fniss fniss....

det går bättre än vad man kan tro att klara sig utan körkort utanför Sthlm! jag har klarat det galant i 29 år och som ni vet flänger jag ganska mycket!

är ärligt talat lite avis på de som landat på en plats och som trivs där... känner att jag blivit lite rastlös av allt flyttande... vet INTE var jag har trivs bäst eller vad jag längtar tillbaka till egentligen.... å andra sidan vill jag inte ha mina flyttar ogjorda... (utom möjligen de trehundra papp i studieskulder som blev en annan del av resultatet.....)

• Telemarkgrrl

Åååh, jag som älskar snö!! Jag skulle gärna vilja bo längre norrut för att få mer vinter, jag drömmer lite om Östersund. Det är fortfarande inom schysst avstånd till Stockholm och så kan man bo men fin utsikt över Storsjön och fjällen. Och så har man jättenära till skidåkning och natur. Sååååå himla litet är det ju inte heller. Men maken säger stopp.

• Meddelande borttaget
  • viktualia

uuuuuuuuuuuurk!

trist på jobbet. kaffe hjälpte inte. sega arbetsuppgifter. undrar om jag ska rymma hemåt...hm... nästa buss går om en knapp timme... urk igen....

dagens fråga kanske är: Drömbostadsort?

Mitt svar: Troligen Uppsala.

• viktualia

*surar* ingen har tid att leka med mig... har fortfarande grymt trist... blähurk

• Telemarkgrrl

Oj, stackars Vickan!

Jag fick ge mig av en trappa upp för lite datorsupport till en kollega. Sånt är kul!

Vi har haft vårt stormöte, ganska väntat resultat - det blir en stor omorganisation och sen vet ingen något mer. Det kan förstås bli tal om uppsägningar (vad är det det heter nuförtiden, negativ rekrytering eller nåt sånt?) men det får vi inte reda på förrän om någon månad eller två.

• viktualia

Telemarkgrrl - hoppas du inte blir drabbad av neddragningar..

själv tänker jag rymma hem nu... har tröttnat för dagen.. urk och burk....

• Telemarkgrrl

Det hoppas jag också.

Tänker också sticka hem nu, är så onsdagstrött!

Tjingeling!

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......