• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • nenne78

Oms
    Du måste ju ha en hand över för att kunna göra krumbukter

• nu är jag fruL

men jessie, hur kan du ha två barn om du inte vet hur man humpar i sängen ????
    men man kanske håller på med jungfru födsel däruppe i skogen

jag jobbar faktiskt hur mycket som helst idag!!!!

• Meddelande borttaget
  • viktualia

Men Jessie... fnitter fnitter.. hump i sängen.... FruLlan tänker ju inte på så mycket annat... som du vet....

Omsan: jag kan göra en ny pompom åt dig... i gräddvitt kanske för att matcha den laxrosa! man tar en pärm och en massa presentsnöre och snurrar goteskt många varv! knyter ihop i ena änden och gör handtag där och klipper upp i den andra! Klart!

• nu är jag fruL

näe just det jessie
    hur kan du missa det????
    Till och med vickan fattar vad jag pratar om och hon är ju ogift och SJÄLVKLART snövit... så hon borde ju inte vara den som förstår först...

och jag är ju sjukt enkelspårig... tänk om jag varit kille... fy vad hemsk jag skulle vara. jag skulle ha blivit anmäld för sexuella trakasserier hur många gånger som helst redan

• ice13

Nämen hjälp vilket tempo ni har!! Var ju här igår å nu fick jag backa fyra sidor.. ;) Ska in i nästa möte nu, ville bara säga HEJ!

• viktualia

ice13 - FruLlan is back och då blir alla glada!

jag gick in till kollegorna i rummet bredvid och hade lite torsdagsgnöl! trevligt värre! nu är jag gladare!!!

• Zozo

Vickan.. suck! Ja men jag kan ju inte KOMMA iHAG var det var.. liten hjärna idag!!

Jessie.. öh vadda, menar du att jag har gatt och blivit oseriös och börjat jobba!? Huvaligen!

Nu maste jag dikta för fruL... hmm..

Hej näckagubbar, sprit i glasen,
    och låt oss humpa i sängen!
    Hej näckagubbar, sprit i glasen,
    En nagelfil till hamstern här
    med tzatziki och stort besvär.
    Hej, tomtegubbar, sprit i glasen

• Zozo

Hmmm Kan väl halla med om att det inte var väldans poetiskt.. men jag fiock med frullans ala ord!

• viktualia

Zozoknas! sikta på närmaste plutthåla lagom många mil väster om örebro så är du rätt!

Vilken vacker sång!!!!

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......