• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • viktualia

ooops... störa i bröllopsresan är ju lite häftigt... du är entledigad zozo!!

• Zozo

men jag kan kanske pompoma lite därifran??

• Zozo

Och vadda förresten det är väl inget mot de som sov pa soffan hos oss pa var första bröllopsnatt...

• Zozo

Snacka om att dela allting med bäste vännen.. men nu hotar jag jämt med att om han nan gang gifter sig sa ska vi sova pa dörrmattan under bröllopsnatten!

• viktualia

iof - vi kör det via fjärrlänk! asbra! det kan jag klippa in i min powerpointpress när folk börjar se slöa ut... haha... Zozogirl pompomande i Laos.... *skrattar så jag gråter*

• Meddelande borttaget
  • Zozo

Man kan ju undra vad lokalbefolkningen i Laos ska tro.. kanske laser de in mig pa deras motsvarighet till vitrocksanstalt.. sa att jag aldrig kommer fram till vart fina hotell i Thailand och min massage..

• viktualia

Ni är ju för goa!!! Är det inte nån annan som framträder nån gång så att JAG får pomppoma i bakgrunden nån gång?!?

• Zozo

Jag säger till sa snart jag ska pa anställningsintervju! Da far ni pompoma hej vilt!

• Zozo

Nu ma jej springa till posten..

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......