• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • Telemarkgrrl

Men gud Zozo, jag är så imponerad!! Det måste ju vara bästa sången NÅGONSIN!

Kan vi inte göra den när vi pompommar för Vickan i Arvika, tjejer??

• viktualia

men Telestubben! Inte Arvika heller!!! Alingsås var det ju!!! Jöööööö
    Akta så ni inte hamnar fel, Omsan var ju på väg till Oslo sist... men jag fick ju styra upp det hela så att hon också kom till Trondheim!

• Telemarkgrrl

Jaja, nånstans på landet västerut, sak samma.

• viktualia

hm... somnade ni in i eftermiddagsslummer eller?!.... hm.. och fruLlan jobbar så mycket att hon missat zozos sång än så länge....illa illa!

själv har jag övervägt att rymma från jobbet pga arbetsbrist... det funkade ända tills en kollega förklarade vad jag borde göra... urk... och snark....

• Telemarkgrrl

Jag förstår att det är svårt att tro men jag har faktiskt jobbat! Riktigt ordentligt också, nu är jag alldeles knäckt. *gäsp*

Tror jag ska leta upp någon kollega för lite torsdagsgnöl, det lät trevligt.

• Meddelande borttaget
  • viktualia

japp Potatisfestival varje år finns det minsann i Alingsås... Jonas Alströmer som tog potatisen till Sverige kom därifrån!

dagens allmänbildningslektion!

• Telemarkgrrl

Oms - den bra minnesregeln med Aaaaaaaalströmer och Aaaaaaaalingsås till trots, hur sjutton ska vi storstadstjejer hitta dit? Vi kanske kan ta en bulle och hoppas på att chaffisen hittar?

• viktualia

Om ni grabbar en bulle blir det nog tungt att pynta sen.

Tips: X2000 mot Gbg stannar ibland i Alingsås!

*fnitter*

• Meddelande borttaget
Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......