• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • Telemarkgrrl

Vi vill se bilder!! Ju äldre och pinsammare desto roligare.

I helgen åker jag västerut till sväronen i den lite större staden öster om din håla, Vickan. Vi kanske möts på vägen?

• viktualia

jaaa jag ska verkligen jobba... har slängt ut min rumkompis under förvändning att "det blir en massa prat här". min kollega och jag ska analysera enkätmaterial imorgon!

det är ingen panik med pompomplaneringen... det är ju lååååångt dit!!! men du får väl ställa dig på Sthlm C imorgon vid 19.45 så ska jag spana om du övar bra eller inte

• nenne78

huvaligen,
    fick ett album med blandade bilder av min syrra. Jag var fan inte ens halvsöt när jag var 10-16 år. Hmm. tack. verkligen jättekul. mmm. roligt. å titta där, vad fint det är när jag kisar med mina råttpittar till ögon (varför har rödhåriga ingen färg på fransarna för???). jahaja, det där är ifrån när jag levde på kladdkaka och microkola och gick upp 8 kg på ett halvår. vad kul att jag alltid gör grimaser. jaherregud så tokigt. tack syrran. vad snällt.

• viktualia

Omsan: Nenne bor i staden med kaffe som man ska bjuda på när det kommer oväntat besök och som även är DiLevas barndomsstad

Telestubben - jag åker direkt från min jobbstad så jag passerar inte Öret.

• nenne78

Oms
    näee, men tack för att du misstänkte att jag var lika sofistikerad och världsvan som ni . Men jag är en helt sketen vanlig bonde från Dalarna som nu bor i plattröket Gävle. Seriöst, kan man tycka det är roligt att bo bland folk som pratar gnälligt: Kamma ma mammma!

Bodde och jobbade några år i bl a Handen och Solna när jag bodde i Jordbrogetthot, längtar tillbaka ibland men trivs bättre hääär. Där det är lugnt och skööönt. och man kan lukta på smygfisarna.

• Meddelande borttaget
  • nenne78

från pappersbruket givetvis...

Har man tur luktar det kaffe, som Viktualiaamedkoll redan berättat. Eller GODIS från Malaco/Läkerolfabriken som jag jobbar alldeles bredvid. AAAAHHH SEGA GUBBBAAAAAAAR

• nenne78

förlåt, helt OT. Var var vi?? Pom-poms med kycklingdräkt? ja, förlåt att jag svävade iväg...

• viktualia

nenne svarade själv! och Gevalia är det latinska namnet på Gävle..... *tips*

kommer du och pompomövar imorgon?! *hoppas*

• Meddelande borttaget
Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......