• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • viktualia

om det är NÅN som blir utkastad så är det väl lilla JAG som strider för alla små hålor och större andra städer hela tiden.. på min meritlista står INTE boende inom tullarna i Sthlm, Västra Skogen i två år är det närmaste... men då var det ju också typ 800 m till gränsen...

• Meddelande borttaget
  • Telemarkgrrl

Du, blir jag så full som FruLlan var sist så kan jag också gå ner i spagat!

• Telemarkgrrl

Nä, vi får ta och reda ut det här ordentligt imorgon. Nu måste jag hem och tvätta min pompom-dräkt, den är inte så fräsch sen sist.

Hej då! *vink, vink*

• viktualia

imorgon kommer jag ha svårt att hänga här... hemska tanke... ska jobba vid MIN dator tillsammans med en kollega och då kan man inte hänga här samtidigt *snyftar plågat*

• Jessie76

Jepp jepp, jag hänger på - när åker vi?! Kan inte missa FruLlan i fyllan och Zozos gnagande på allt som kommer ivägen

Jag fick ledigt - chefen var lite trött idag undrar varför????!! Fick ju jobba ordentligt för att få den ledigheten

Nu slutar vi snart

• Jessie76

Alltså ibland undrar jag - är jag ens MED i detta eller bara nån jävla pausfågel???????!!!!!!!

Jag är STÖRST och Jävligt vacker KAN jag få bli inräknad här?!?!?!

Och att DU vickan skulle vara den som blir utkastad för minihålor - HALLÅÅÅ????

Oms - nu är du inte snäll, vi har inte en tillstymmelse till spårvagn här..... Vi har lokaltrafik. *förnärmad*

• Zozo

Hej! Tillbaka fran trevligt och givande möte.. ovanligt..

Tja, Frullan och jag kan väl pompomvingla först i ledet - sa att man inte missar oss av ngn anledning!

Nu fick jag den jäkla sangen i huvudet ocksa! Na, i det här grodätarlandet kan man ju nynna den utan att de tittar (alltför) konstigt pa en...

• viktualia

Jessie! Jag vet att du är en särdels skönhet! Du var ju vrålsnygg på bröllopsbilderna JÖÖÖÖÖ!!! Så näpp.. Inte Pausfågel.. även om man kan tro att det är Sthlms innerstad som gäller... urk! Fast fatta att Zozo har en KLART mycket längre bit till tullgränsen än du! JÖÖÖ igen!

vi drar 7 december! strax efter lunch är mitt framträdande så ni hinner förfesta ordentligt! jag hänger på efteråt. det är en torsdag så vi kan väl ta "småstadsweekend i gbg" sen?!? Nobelmiddag på söndan och allt!!!

• Zozo

Snacka om att jag har längre sträcka! Jag maste i sa fall ta mig fran Laos...

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......