• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • viktualia

tittut!

min kollega har inte kommit än.. men det har jag... skriv nu mycket så att jag har skojigheter att läsa i em innan jag drar till 08-land!!!!

*fredagskramar*

• Meddelande borttaget
  • Zozo

Morgontjurig zozo tittar in.. Grr, steg upp tidigt för att jag trodde jag hade möte nu pa morgonen men det är inte förrän 13.00. Da kunde jag ju fallit för makens frestelser imorse!

Och förresten sa bjuder man inte pa Gevalia om man inte vill att gästerna ska försvinna illa snabbt! I MIN hemstad tillverkar man faktiskt det enda drickbara svenska kaffet...

• Zozo

Nu ska jag ga ut och tjura och röka pa min balkong..

• nu är jag fruL

zozo: läste precis din dikt. Alltså om jag inte var lite kär i dig innan så blev jag det nu

ha ha ha du har räddat ännu en dag för mig.
    Kan du ta din lilla häxbak och hoppa på ett plan tioll STOCKHOLM snart så att jag får ge dig en kram och skåla med dig.
    Puss för underbar poetisk och vacker dikt

Jag skrattade så att grannen kom in och undrade varför jag hade så kul på jobbet...

• Zozo

Haha! Det bjuder jag pa! Det är ju dessutom fredag sa jag kanske far lite prit jag med ikväll.. om jag är snäll!

Skulle hemskt gärna ta mig till Stockholm, men häxbaken har liksom fastnat längre söderut och vill inte riktigt vaga sig ut i lappmarkerna där uppe...

• Jessie76

Vad pratar vi för kaffe Zozo? Intressant, för jag delar åsikten om Gävlekaffet urk

Jag har ätit för lite broccoli (har väl kastat för många på personalen ) så det blev liiite FÖR roliga effekter när jag ålade in i Kanariedräkten - blev snarare en gul valross med alldeles för stora fenor och för små hörntänder
    Så mitt vara eller icke vara pausfågel måste nog omvärderas tyvärr

Vi hade avslutning med fotbollstränarna igår, bowling och pilsner - yummie! Men vad jag HATAR att stå därframme när klothelvetet rullar mot käglorna - alla tittar och man är så jävulskt obekväm (kan ju INTE ha berott på att jag hade "den gula" på mig för jag inte hann byta om??! ) Usch!!!

• Jessie76

Så vad jag skulle kommma till var: God morgon alla söta solstrålar i söder

Här är inte morgonen så himla god på grund av bowling och pilsner igår och träningsvär av när "den gula" skulle av tyvärr. Men nu är den historia iaf

• Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......