• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • Zozo

Hmmm.. vad Är det för hala ni brukar prata om.. Jag pluggade i Örebro... det maste ju vara nära...

• viktualia

men zozogirl! du har ju till och med fått min postadress hem *tipsar*

Oms - åhå.. jag förstår... VILKEN soppa! ujuj... inte avis... Näe... jag får fortsätta heja på friskt från mitt håll!

• nu är jag fruL

Oms: usch det verkar jätte jobbigt att behöva mecka ihop livet så där. jag kan inte rikigt förstå att det inte är tvärtom att man SLÅSS för varje minut med sin dotter och i stället offrar allt annat för dte. jag menar 2 helger i månaden, hallå det är ju ingenting. det borde ju stå högst på prio listan att faktiskt umgås med sitt barn de helgerna.

Usch men vissa föräldrar blir man inte klok på. Jag har hört flera varnande exempel. det västa är ändå en kompis nya kille som har barn sedan tidigare. dotterna har allvarlig diabetes och bor hos pappan. Mamman vet INTE hur man ska ge insulin eller något om mat till dottern. HALLÅ hur kan man INTE ta reda på allt om sitt barns sjukdom!!! Dottern har hamnat i koma flera gånger när hon vart hos idiot mamman!
    Det är så man storknar!

Usch jag har ont i huvudet.... kanske för mycket kaffe...

berätta nåt kul nån snälla

• nu är jag fruL

wllwe sjung en sång

jag vill att sången ska innehålla något om:
    NAKET
    SPRIT
    HUMP I SÄNGEN
    EN HAMSTER
    NAGELFIL
    TZATZIKI

kom igen mina små uppiggande poeter sätt igång: underhåll mig

jag är i skogen...

• nu är jag fruL

hmmm vad i hela attans skrev jag där
    konstiga tangenter de har här i skogen...

Vad jag vil är att ni ska underhålla mig med en sång!!!

• viktualia

hihi!

dags för ny pompominsats girls! Vickan ska prata för kommunpampar i Alingsås i december... ämnet är ett område som jag tycker är superintressant men som jag glömt bort det mesta kring.. *hoppsan* får nog plugga..

FruLlan... hoppas att nenne tittar förbi.. hon är bra på snusk.. ha ha...

• viktualia

Oms skrev: "16 dgr! det e ju ingenting ju! börjar även du kolugna Vickan få lite nerver, eller det bara planeringsmänniskan i dig som visas"

Planeringsmänniskan. Nerverna är inte i svang än. Har för mycket med jobbet och med den kommande helgens sammanträde fortfarande.... Det är bara att planeringssaker inför bröllopet inte längre går att skjuta upp... ha ha ha ha ha!

• nenne78

uöööhähähähäh tebax på jobbet igen...
    jo, Jessie, vi for till Köpenhamn en sävng. Vi juffsade en hel del men mest sov vi, bl a på hotellet, sightseeingbåten och på ett café. Och köpte lite grejer för pengar vi inte har (kvar). Åkte över sundet till Malmö för att kolla på en bil (!!!). Men det var toppen!

För övrigt är det trööökigt att jobba.

• Jessie76

Lessen FruLlan, ska kasta broccoli på chefen nu - sången får bli en senare fråga
    Sen vet inte jag vad hump i sängen är???? Är det nåt jag borde veta?????????

jag skulle vilja säga välkommen Zozo! Du är inte heller så frekvent här

Oms - stå på dig! Du verkar göra ett bra jobb trots allt, tur att hon (bonusen) brukar vara bra annars skulle jag blitt mer galen

• Meddelande borttaget
Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......