• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • Meddelande borttaget
  • Telemarkgrrl

Ibland ja - med min otur så skulle jag väl ta ett tåg som *inte* stannade i Alingsås. Och då skulle jag ju hamna på riktig fiendemark i Göteborg. Och vad skulle jag göra där, dom har ju inte ens en tunnelbana!?

• Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Telemarkgrrl

Ja, FruLlan blev ju plakat redan innan vi andra ens hann fram till Trondheim och Oms blev ju av med sin ena (laxfärgade!!) pompom så jag tycker att det är bäst att jag kliver fram här och tar mitt ansvar. Follow miiii girls!

• viktualia

anledningen till att jag inte nämnt något om logi och färgval är att jag inte vet... han som har engagerat mig berättade inte var det hela ska gå av stapeln! får återkomma.

annars tycker jag att "I will survive" är en bra låt i sammanhanget!

Telestubben - Gbg är faktiskt en helt ok stad och de har spårvagnar precis som Sthlm - eller har du missat Tvärbanan totalt?!?

• Telemarkgrrl

Eller förresten, jag har två vänsterfötter, det är nog bäst att jag ställer mig längst bak.

• Telemarkgrrl

Pah, tvärbanan går ju utanför tullarna, den är bara för såna där förortsbor!

• viktualia

Telemarkgrrl - bra att nån styr upp det hela och HIMLA tur att jag inte behöver dansa.. min koordinationsförmåga är ju sådär....

en timme kvar på jobbet och jag gör faktiskt NYTTA!!!!

• Meddelande borttaget
Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......