• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • nenne78

viktualia rullgardina... *suckar* filuren från skogens rumphål - vad skulle vi göra utan dig??

• viktualia

Nu har precis valt bilder till festprogrammet.. hi hi hi... min m2b i hawaiiskjorta i 19 års åldern... *asgarv*

jag tittar nog till er... om min kollega går på dass eller så....

• nenne78

låter hur kul som helst(och säkert väldigt söt)! Får vi se någon pinsam bild på dig då??

• viktualia

hm... kanske... anledningen till att vi valde nu är att min m2b ska scanna dem i helgen... så sen kanske jag kan lägga ut dem i ett hemligt hörn på min hemsida och maila länken sen... hi hi...KANSKE.....

megastora brillor i 7:an tex... och nästan stilig snedlugg

• viktualia

förresten åker jag till 08-land imorgon em och kommer hem på söndag... ska leva utan BT hela helgen

• Meddelande borttaget
  • nenne78

oh *ryyyyys* var där och nosade igår, när vi landade på arlanda, hemstk eller hur!

/ f d Jordbro-bo

• viktualia

jag har glömt bort att säga det... ha ha ha... mitt liv går i 120 och jag hinner inte rapportera allt till er heller...

ska på sammanträdeshelg på en kursgård i 08-land... 5 mins bussresa från Brommaplan

• Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......