• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • nu är jag fruL

KLART vid måste ses vickan. jag räknar med att du ska hjälpa mig överleva i hålan

jo det är trevligt att vara saknad

just nu är jag dock skitsur på en gubbe här som HATAR stockholmare... tyvvär så sitter han i en positition var han ska godkänna vissa av mina rapporter. detta innebär att han klagar på ALLT!!! Till och med text som jag kopierat från en rapport HAN skrtiivit. det tyckte han dock var lite pinsamt... att han klagade på sin egen engelska HA HA HA
    apgubbe

• viktualia

*asgarv*
    Smart gubbe som hackar på sin egen text.... Men det säger väl en del om hur klurig han är. Så ta inte hans knörvlande för allvarligt... utan ta ett djupt andetag och tänk på hur ful han troligtvis är naken! Då går :an över!

• Telemarkgrrl

FruLlan - men det är ju alldeles underbart! Så otroligt roligt att han klagade på sin egen text, HAHHAHAAAAAA!! Så pinsamt för honom, det kan han gott ha, den apan.

Vickan - jag äter alltid frukost på jobbet.

• viktualia

Telestubben: jag äter ALLTID havgregrynsgröt till frukost HEMMA... utom idag... farligt farligt att hänga för länge på BT...

• Meddelande borttaget
  • Jessie76

Lööööövely FruLlan - då jobbar jag vidare på det Jo, jag vill oxå fantisera hur vi har det på jobbet så....drygt 20 anställda och vi e två bruttor - hajjar ni då?

• Meddelande borttaget
  • viktualia

Omsan! Jag fortsätter att heja på! Nån hmm ordning får det ju vara och man kan ju grubbla över om det är din uppgift att medla med BONUSmamman egentligen?!? borde inte frågan ligga i dotterns pappas intresse?!?! hm... nej jag vet.. men ändå... *skickar en EXTRA stor morgon(förmiddag)skram*

min morgon: vaknade 07.05 av att herrn stod i duschen - hade alltså lyckats sova 35 min för mycket! Illa! Hann duscha, leta efter vettiga nylonstrumpbyxor, göra förmiddagsfikamacka, packa väskan, sminka mig och äta två skedar gröt innan jag insåg vilken tidspanik jag befann mig i och kastade gröten, borstade tänderna och klev ut genom dörren kl 07.31.

sen jag landade på jobbet har jag via mail gått en strid med en uppdragsgivare, fått klartecken från chefen att fortsätta striden, pladdrat med er, ätit frukost först och druckit förmiddagskaffe sen, följt med L ut i friska luften (hon röker 10 meter från mig) och nu sitter jag här och grubblar över vad jag ska göra här näst!

• Zozo

Morning girls!

Heeeeej FruL.. vi har saknat dig

Nenne: Gratttiiiiiisss!! Vad gör lite vind och vatten när man har en sadan härlig dag?! (För var del ösregnade det pa morgonen men sprack upp och blev vackert sedan)

Omsan: hu! Jag vet verkligen inte hur du klarar det.. Jag skulle smällt av... Jag undrar om en san som jag ska ha nagra bar egentligen...

Och sa maste jag fa dela med mig av min panik.. De har börjat sälja chokladjulkalendrar här! Herregud det är snart jul! och HUR ska jag hinna med allt jag har att göra? (Jag maste ju vara HÄR med...)

• viktualia

Zozo- Ikea har julskyltning har jag hört.. har inte varit där på evigheter.. men ändå... URK! Jul snart?!? hm... jaa jag började räkna helgerna till första advent... ujuj....

spring spring!

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......