• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • Meddelande borttaget
  • Jessie76

Jag håller oxå fortfarande ut - men jag jobbar

Jag skulle så gärna vilja flytta utomlands men jag vet inte hur man gör.....

• Jessie76

Fast jag åker nog hem nu oxå så vi hörs imorrn - simma lugnt

• viktualia

nu är det dags för arbetspass del 2. håller på att baka bröd samtidigt som jag ska redigera trycksakerna inför bröllopet.... jaa jag kanske får lite tillrop från karln också... vem vet!?!?

• nenne78

vickan!
    behöver du assistans med trycksakerna? Jag har ju inget kvar att fixa...

• viktualia

åååååååååååå gosnenne is back!
    kram alltså!!

tjaaa.. du kanske vill trycka mina 75 festprogam till en lagom penning.. ha ha ha ha... vi får se hur det löser sig.

annars har det blivit slutputsat vigselprogram, snygg mall för servettringar=bordsplacering plus stilig uträkning på dryckesåtgång (måste beställa både på Ica och Systemet... ska ha lite roligare ölsorter bland annat)

• Meddelande borttaget
  • nenne78

jag har förätit mig på skolkritor. I lakrits. Varför är taxfreepåsarna ohälsosamt stora??? Och VARFÖR fungerar inte signalerna mage=>hjärna att man mår illa och högerarmen inte BEHÖVER hämta tre stycken till??

Glufsiglufs. jaja, jag är ju redan gift. Nu behöver man inte tänka på att försöka hålla sig smal. Mooaaahahhahahahahahaha!

• Meddelande borttaget
  • viktualia

Omsan... shit vilket tålamod en sån sits kräver! heja heja... för vad jag ska jag som är helt förskonad från sånt säga...

nenne... farligt med godis.. och jag har inte jobbat på att bli smal... till bröllopet eller nån annan gång...

hm... sovdags i minihålan...

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......