• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • Jessie76

Jepp instämmer i kramarna Tele

Jag ser endast det jag vill se och då ser jag bara söderbönor och östermalmsprat
    Nåväl, nog om detta - Varmt välkommen Ice!

• Jessie76

Vart är ursprunget då? Här kommer frågorna, håll i hatten

En fråga vi skulle kunna komplettera med Vickan - husdjur?

• viktualia

skoj skoj!

eftersom jag är en vänlig själ lägger jag för nån lämplig gång i ordning ut mina egna svar:

ålder 29, längd 164 , skostorlek 41, sysselsättning: konsult i samhällsvetarbranschen, landsände/ort hemlig minihåla i Västra Svealand och status på bröllopsfronten - 17 dagar KVAR!!!! iiiiiiiiiiiii

fniss fniss... stora delar av gänget i den här tråden här hängt här i evigheter... galet nog... totalt beroende av BT.... hm.... som du ser oroar vi oss för en av tjejerna som inte synts till på flera dagar.... så kan man ju inte ha det... eller?!? det KANSKE men bara kanske betyder att man jobbar istället för att hänga här....

• viktualia

husdjur?!? hm... eller så får vi ställa frågan: Vilket DJUR är DU?

Här finns häxor, flodhästar och knörveldjur bland annat..

• ice13

Jessie 76: Ursprunget är så högt upp som du kan komma i Sverige! Husdjur: Jotack, två stora hundar..

• Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • ice13

Djur... jag är nog en bjärv! (om någon sett pistvakt...)

• viktualia

ice13 - åååååå en Pistvakttittare till!!!! de andra skakade bara förvirrat på huvudet när jag babblade om Pistvakt för ett tag sedan!! Mer hojt till folket!

• Jessie76

Jag = 170 lång och MASSOR med kilon fördelade över dessa dyrbara centimeter , 29,5 år drygt allt mellan 37 och 41 i dojjor (har nog med dom kilona att göra huruvida breda dojjor man köper - fattarni? )
    Jag ÄR inget djur, men jag HAR 3 - två vilddjur och en vovve - skit söt!
    That´s me - the one and only norrländer

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......