• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • Telemarkgrrl

Ja, det var ett skönt besked även om cellförändringar inte alls innebär cancer eller så.

Jag jobbar som teknikinformatör, skriver manualer och sånt. Och bor på Söder. Men jobbar (i vanliga fall) i en skittrist förort. Bläääää!

Just det, Oms, hur var lägenheterna på Götgatan (eller var det Åsögatan?)?

Skulle gärna hänga med en stund på stan men nu måste jag nog jobba igen lite efter den där långlunchen.

• Meddelande borttaget
  • Telemarkgrrl

Men kära små vänner, har ni INGEN karaktär överhuvudtaget!? Hahahaaaaaaaaaa!!! *har just kastat den första stenen i glashuset*

• Meddelande borttaget
  • viktualia

karaktär - vad är det?!?!? *fnitter fnitter*

falsk marknadsföring... *orka* vilka puckon det finns!!!!! att de inte skäms!!!

• viktualia

nu försvann ni ut i hårt arbete... själv tröskar jag vidare genom Internetet... vill så gärna sitta i min kontorsläsfåtölj... men känner mig på rymmen så snart jag släpper tangentbord/mus...

• Telemarkgrrl

Hårt arbete ja, absolut. *host, harkel*

Oms - människor som ljuger så där går ju fetbort! På Kungsholmen skulle jag kunna tänka mig Fredhäll, älskar såna där funkishus, men i övrigt så är det ganska tråkigt där tycker jag. Dom andra delarna ni har funderat på låter ju jättebra, men jag kan rekommendera Söder lite extra. Massor med trevliga människor och små mysiga fik.

Vickan - synd att du inte har en laptop på jobbet, då skulle du ju kunna sitta i fåtöljen utan att släppa tangentbordet och musen.

• viktualia

fniss fniss... Telestubben.. ha ha ... det ska jag säga till min chef... jag behöver en bärbar dator för att kunna halvsova i min mysiga fåtölj... undrar om det funkar?!?

om jag skulle flytta tillbaka till Sthlm skulle jag vilja bo utmed Kungsholms strand... snygg lägenhet högst upp med jättebalkong...

• viktualia

HA!!!!!

En kollega drog just med mig på mingel minsann!! Hi hi hi! En annan avdelning i huset ska ha mingel och jag hör dit lite på omvägar! Nice tisdagseftermiddag blev det plötsligt!!!!

• Telemarkgrrl

Fubb! Fubb! Du kan väl inte bara dra iväg på mingel så där?! När vi andra sitter och jobbar?

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......