• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • viktualia

jag rör mig rätt ofta i Värmland....(försöker krampaktigt vara hemlig...) och hittills har jag skippat både kålsoppa och maartensfirande... det senare mest för att jag lyckas vara bortrest när det är dags för dylika evenemang

Telestubben - japp det var garanterat därför!!! välkommen till häx/vargklubben... yl yl yl... hit med kaffe!

• Telemarkgrrl

Urk, urk, nu ska jag iväg på en liten minikurs som håller på fram till 12.30. Inte ens kaffe kommer att hjälpa mig den här förmiddagen.

• viktualia

läste om det där BTmötet... jag är helt övertygad om att det är en hit att träffa folk som hänger här... har ju haft så himlans trevligt pladder med både FruLlan och Omsan...

Jessie.. du har väl inte övergett mig här... hm....och var är Zozogirl?!?

• Zozo

HÄR Mamma! (Drömmer sig bort i tomteskogen..)

• viktualia

varning Zozogumman... i skogen finns vargen och han är farlig!!! Yl Yl Yl!

hur lever livet med dig en måndag fm som denna?

• Zozo

G'morron!

I helgen har vi blivit vaccinerade inför resan - den saaatans sköterskan använde min arm som huggkube! Hade ont i hela armen i tva dar som hon högg! Naja, nu bör jag i alla fall varken fa polio, stelkramp, difteri, hepatit A eller tyfus.. Känns tryggt...

Idag har jag OK pa min Sverigeresa men det blir tyvärr inge Stockholm den här gangen, utan jag far snällt halla mig i södra Sverige.. Sniff!

Hemma känner jag mest för att börja packa inför flytten men eftersom vi ännu inte vat var, hur eller när sa känns det lite töntigt.. Sa jag har gjort om min meritförteckning fyra ganger.. Jag var dum nog att be tre personer om rad och naturligtvis sa har de alla olika asikter.. Och jag känner mig som en allmänt ovetande skräphög...

• viktualia

Zozo... där sa du något.. vaccin ja.. hm.. men vi läste så noga vi kunde om Mexico och kom nog fram till att vi inte behövde vaccin.. ska nog kolla det en gång till.

ang cv... jag tycker att jag fick bra tips via www.cvguiden.com

fy vad TRIST att du inte kommer till Sthlm... vore skoj att ses JÖ!!! (och apor vad skoj FruLlan, Omsan, Telestubben, du och jag skulle ha om vi sågs.... Ja det är klart att det vore skoj att ha med Jessie också.. men du verkar ju ha fastnat i Norrlandet....)

• Zozo

Det kommer säkert fler ganger.. Hoppas jag!

Tja, till oss rekommenderade de atminstone polio-difteri-stelkramp (en trippelspruta) för de flesta destinationer. Sedan fick vi lägga till en dubbelspruta Tyfus och Hepatit A eftersom vi inte hela tiden kommer att vara längs turiststraken (Laos tex). Malariabehandling menar det ocksa.. man börjar ju fundera pa om man verkligen borde aka..

Tack Vickan.. ska kolla din sajt. Jag har en massa exempel redan det är ju bara det där med att man ska fundera ut vilket som är bästa sättet för just ditt cv...

• viktualia

snart lunch... REDAN.. galet... är helt hungrig och lite sur för att jobbet går trögt idag... trots att jag försöker tappert så hittar jag inte den info jag söker... blääää

eller YYYYYYYYllll

• Jessie76

Nope är här, och har prexis kommit från Kiropraktorn igen - knakelibrak kan jag säga! vad ont det gör!!! Men efteråt är det ju lull lull - ungefär som en förlossning

HUR KAN du hålla dig borta såna helger Vickan?! Tokfralla där!
    Jag är inte fast här jag gillar inte södern bara

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......