• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • Telemarkgrrl

Men du, tack det samma!!

• Zozo

Men va! E ja själv nu? Jag som har 2h30 kvar att jobba. Har massor att göra men fastnade i hyllstädningen efter lunchen.. A andra sidan har min make lovat mig champagne ikväll!

VET ni vad han sa imorse??! Att han var sa himla nöjd för att han gift sig för nu funkade det att hela tiden använda "MIN FRU" som ursäkt (blaa när han först tackade nej och sedan svarade kanske pa Lux-erbjudandet). Det funkade inte lika bra att säga MIN FLICKVÄn innan, sa nu kan han mer seriöst skylla pa mig! Arrgh!
    Fast jag far göra sama sak sa han.. hehhehehaarraragh...

• viktualia

om nån läser detta....

nu har vi bestämt kameravinklar... fruLlan det ligger en gammal station tvärs över vägen från där du bodde på hotell... det där hotellet nära min m2bs jobb... utanför det stationshuset ska vi troligen fotas!!!

tårtan bokad med hallon och chokladsmak!

vigselringen hämtad och den är lika slät och snygg som förlovningsringen jag redan har!

nu är det dags att trotsa regnet och dra mot min hemstad.... med eller utan gardenparty!

• Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Jessie76

Fan va du va seriös då?!

Vicken karl du har Zozo, det är väl bra att vara nån som är lätt att skylla på -

Stoppa in vad ni vill - men det är såsen i påsen som gör susen i mu'sen eller hur? Sen är det upp till var å en Sen om ni vill ha snusen i dito - funkar det för er så fine

Trevlig helg miffon - vi hörs och syns på måndag

• Jessie76

Alltså nu menade jag INTE Oms, för dig finns inte hopp , utan Vickan....

• viktualia

fortsatt seriös: nu har vi shoppat fyrverkerier, snygga lakan till bröllopsnatten, snyggt papper til vigselprogrammet och ett snygg fotoalbum till gästfotona.

status på anmälningsfronten: idag är sista OSA dag och 74 pers har anmält sig... ca 4 osäkra och resten nej. Helt lagom och några positiva överraskningar!!!

och IDAG gifter sig NENNE78....GRATTIS!!!!!

• Telemarkgrrl

Tjohoo, jag har läst *hela* tråden nu och mannen blev bara liiite sur för att han har fått leka ensam, laga all mat och städa här hemma medan jag bara har suttit och läst.
    Eftersom jag är så smart så har jag också listat ut vilken som är Vickans (och FruLlans) lilla håla.

Igår kom mina girls, som jag känt i mängder av år, upp till storstan från Östergötland. Det blev shopping, champagne och maaaaassor med libanesiska meze. Goooottigott! Sen drog dom till Golden hits men det bangade jag. Sååååå boring att stå i kö i en timme, sååååååå mycket mysigare att åka hem till ens nyblivna make.

• viktualia

Telestubben... impad att du räknat ut vilken håla jag bor i.... det är värt ett mail till pratglad@tjohoo.se för att kolla om du har rätt!!!

nu har jag landat hemma i min minihåla igen. bröllopsplaneringen går starkt framåt och vi är så duktiga så... hi hi... OSA har gått ut och vi blir nog 74 pers - lagom!!!

puss puss

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......