• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • Telemarkgrrl

Så där, nu är jag tillbaka. Det var en riktig pudding den där hovmästaren alltså! *kammar till frisyren och rättar till kjolen*

Mot kalsongtävlingen! Och pax för att få vara domare!

• Zozo

Näh du maste ta med dig en deltagare för att fa vara domare! Jag hugger snabbt kocken Giuseppe som verkar vara med pa det mesta...

• Meddelande borttaget
  • Telemarkgrrl

Jaha då, jag tar med mig hovmästaren. Han heter visserligen Stein-Arne men ni skulle se honom i kallingar. Mmmmm, den karln kan krossa valnötter med skinkorna.

Nu ska jag bara dra på den lilla svarta sen är jag redo för vad som helst.

Var det Calle som jag skymtade i dom minimala leopardmönstrade stringbadbyxorna när Stein-Arne och jag hånglade oss förbi spaavdelningen?

• nu är jag fruL

stein-arnes skinko är ingenting mot halvards ölmagar. lägger man nötter mellan bilringarna så blir det peanutbutter direkt
    Så jag tar med Halvard. Han är tjock som ett hus så man ser inte om han har kallingar eller inte. MEN han har en egen hembränningsapparat som han installerat på vinden så han är MIN drömpartner. schhkååål

• Telemarkgrrl

Jaja, tänder man på peanutbutter så, whatever turns you on FruLlan ...

Undrar hur det går för vickan alltså. Vi borde kanske ta och nyktra till lite, samla ihop oss i receptionen och gemensamt storma det där görtråkiga mötet dom har där inne?

Eller ska vi ta det efter happy hour förresten? Det är ju faktiskt 2 drinkar för 1 i baren.

• nu är jag fruL

happy hour ingen tvekan

jag vill bli happy
    alla hours so,m finns

• Meddelande borttaget
  • Telemarkgrrl

Jaså, var det Göran H? Ja, jag har så svårt att skilja på dom där vattenkammade glasögonpojkarna. Var inte Affe med då? Jag har alltid trott att dom där två skulle ha något fuffens för sig.

Ja, jösses ja, maken! Vad ska man säga till honom efter den här dagen?

• Zozo

"man ska heoooa hejla natten, heoa heijla *hick* daon" kommer det sluddrigt fran en zozo i bordsbensniva som för all del är beredd att schtorma Vickansch lokal.. om ni bara visar vilken av de tre fladdrande dörrarna det är... *hick*

Jag har hittat en Jean-Pierre schom har det schenaschte i rosa leopardmönster pa sina kalschonger.. Deschutom mustasch!

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......