• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • viktualia

hej sötnosar!

det är tur att ni finns. nu ska Vickan jobba hårt... helst 8 timmar på 4 timmar.. och allla vet ju hur bra det kommer att gå...
    hm i eftermiddag ska vi till fotografen för att planera bröllopsfotot, till kondiset och beställa tårta och till Guldfynd och fixa med ringarna.... SEN får jag åka hem till min hemstad minsann!!! till mamsen och papsen... har köpt fint taxfreevin som vi kan kalasa på!

• Jessie76

Oj, vilken kväll

Jag fick inte komma in på flygplatsen, så jag sållade mig till några MoDo fans och lekte lite hockeyhulligan på byn igår - suck Jobbigt å festa med ett förlorande lag

Ska på apoteket när dom öppnar FruLlan, ska jag köpa nå häftiga piller eller behöver du ett gevär?

Jo, jag hörde nåt avlägset yl men trodde att det var svärfar som såg mig på stan, hoppas du inte hörde vad jag svarade (detta skulle vara en generad gubbe )
    Grattis Vickan förresten till en lyckad presentation - du e dukkkkktig du

Förresten ser chefen jäkligt nöjd ut idag - undrar varför

• Telemarkgrrl

Skulle vi (eller ni då, jag har inte varit här så länge ) vara tråkiga eller puckade?! Inte en chans! Det måste ju helt enkelt bero på dom andra, dom har helt enkelt inte fattat hur extremt roliga, coola och snygga vi är här (till och med i våra tvångströjor är vi ju snyggast). Ha, good riddance to bad rubbish som dom säger "over there"!

Tänkte förresten ägna helgen åt att läsa den här tråden från start till mål, tror ni jag grejar det? Vill ju se lite vad ni andra är för nåra. Ni verkar ju ha träffats IRL också - hur länge har ni hängt här egentligen, för jag antar att det är här ni har lärt känna varandra?

• viktualia

Min partykväll igår: Sprang som en galning på Arlanda för att hinna till tåget - som var försenat... Väl på Sthlm C hade jag 10 min på mig att springa till en Pressbyrå och köpa mat. Sen landade jag på tåget hemåt... där var det några fjortisar som satt och drack öl... *suckar*

Näe... det är bra att ni hade skoj igår...

• Zozo

Vicken fest alltsa.. Hur jag kom tillbaka till Paris vet jag inte men nu sitter jag pa jobb i alla fall! Men det är hart att existera idag..

Tele - VÄND pa tuben! Suck... det är liksom lättare att fa upp bottenskrapet da * fran en som har erfarenhet*

FruL.. jag har OCKSA ett sugmärke.. ?!Hmm...?

Tele.. lycka till! men för att vara riktigt inne maste du även läsa HELA originaltraden! IRL.. tja, nagra av oss har gjort det. Jag väntade dock förgäves pa helikoptern här i Paris härom veckan.. men tjejerna bangade!

• nu är jag fruL

tele: nej egentligen känner vi varandra från den slutna avdelningen på långbro. När dom lade ner den så fick de placera ut de farligaste/västa patienterna så långt ifrån varandra som möjlige. Därav hammnade de absolut värsta/farligaste i norlland (jessie) respektive frankrike (zozo). jag och omsan hade börjat visa att vi kunde vara i möblerade rum utan större risk, så vi fick faktiskt bli betrodda att bi i hufvudstaden. Men jag tror att de börjar ångra det beslutet för att oms ska förmodligen omplaceras nu. Hon har ju skrivit om det hon kallar "lägenhetsbyte" MEN jag du gfattar kanske hur det är EGENTLIGEN...
    mig fick de lov att skicka halva verkorna till urskogen...

ja ja ja, men så kan det gå när man sparar i psykvården.

jessie: piller känns det som jag har tagit redan, älskar dom där med glada gubbar på, väggarna får så kul färger av dom. Så fler piller behövs inte. Däremot ett schysst gevär: kan du fixa det????
    Just det du hänger ju där uppe i tjuvjägar världeen...

• Jessie76

Jepp - humpar en studsare laddad med grov jävla salt så du vaknar till ditt elände! - DUCKA!!!

Och nu ska dessutom Zozo förflyttas igen. Och varför sitter Vickan i en håla när hon vill bo i Fjollträsk tror du?

• nu är jag fruL

tack jessie: kan bli farligt nu i usrkogen när jag är beväpnad...

just det zozo ska också förflyttas. Ja så är det med dom farligaste, dom måste förflyttas ibland för folks säkerhet. Och att vickan bor i urskogen...det är vel inte konstigt... kommer du ihåg vad hon gjorde med den finska skolklassen när hon var i stockholm sist???
    herregud det tog dom ju evigheter att spola bort allt blod!
    och för att inte tala om att det nästan ledde till ett nytt vinterkrig med finland... näe du vickan kan nog glömma att hon får lämna hålan. För allas vår skull

• Telemarkgrrl

Zozo - men suck alltså, tänkte inte på att man kan vända på tuben. Det var nog som sista hjärncellerna som försvann igår.

Vickan - nä, men vänta här nu, en tråd TILL?! Med 2276 inlägg .... Måste nog ta ledigt från jobbet på måndag.

FruL - det förklarar ju verkligen ALLT! Fast du verkar ju också, åtminstone på deltid, ha blivit deporterad till en håla. Det gick alltså inte att ha dig i möblerade rum trots allt?

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......