• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • nu är jag fruL

jag har klivit av barstolen och satt mig på golvet
    det vinglade så mycket...

• Jessie76

Tror väl fan att det vinglar när Zozo vart där och ätit på benet! Hon kan ju aldrig hålla sig till väsentliga saker.
    NU har vi en intressant diskussion - laxrosa pompoms be or not to be.....
    Om jag tänkt efter (hallå jag är blond!!!) så hade jag ju insett att det var Oms ryktet menade! Vem annars?!

Välkommen Cicci!!! Här hör du hemma Inget illa ment men med dina funderingar o dyl - kör hårt!

• Telemarkgrrl

Jessie76 - där sa du nåt! Det är klart att det måste vara Oms, med sina laxrosa pompoms, som är galningen!

FruL - vakna, det är dags för lunch. Nu när du har druckit upp frukosten är det kanske dags för lite fast föda också?

• Zozo

Eh.. jag har just blivit utkastad fran vad som visade sig vara FEL konferensrum.. Jag pompomade hej vilt "Hey Vickan, Go Vickan" och det slipsklädda sälskapet hade ingen som helst humor utan kastade ut mig!
    Vafaaan! Det var skitsnygg pompoming med tva baguetter i varje hand!

Naja, jag lade mig sedan under stolarna i baren och gnagde pa ben.. (Ledsen FruL, sag dig inte) och här tänker jag liggar kvar och hälla i mig frozen Margaritas!!

• Zozo

Förresten.. vi funderar plötsligt pa Luxemburg! för nu fick maken mega-erbjudandet Arne! Men jag känner mig lite Anti-Luxemburg.. nagon som kan säga ngt som kan locka mig dit? (Förutom att det är till Lyxhustrulön...)

• nu är jag fruL

ahhh behöver man säga med än lyxhustru lön

hallååååå

snacka om trvelig tillvaro. Annars vet jag inget om luxem...

men ge attans i stolsbenen... Jag gjorde faktiskt ILLA mig då jag rasade i golvet.... fast det kändes inte så mycket är lite sladdrig i kroppen efter "frukosten"

fast föda
    varför då?????
    finns det ?????

• Zozo

Jo men jag känner mig inte som nagon luxhustrutyp.. Naja, far väl bjuda dit er till var framtida lyxvilla med megabar... (ska se om jag kan inreda i färger som passar tomtekostym etc) Hela Luxemburg känns lite Ruhrgebiet för min del. Jobb hittar man väl alltid, men vill helst inte flytta fran en storstad till en annan..
    jag sag liksom Annecy/Geneve framför mig med sina sjöar och berg - paragliding pa sommaren och skidor pa vinterna.. Gaaah! Far väl börja cykla.. DET kan man väl göra i Luxemburg..?

Men var E ni tjejer? Vickan far klara sig själv och ni hänger obviously inte i samma bar som jag? Eller är det du FRuL, som skymtar bortom drinkglasets väggar??

• nu är jag fruL

scheeeena
    har precis hittat en hejar klack från borås som dricker rosita!!!!
    vilket gäng!
    leffe, roffe, conny och jag ska precis dra ner och kasta äpplen på bussen. Fyyyy vad kul det är

oa hela natten... trallalal

mera roisita

hmmmm ja geneve kanske låter trevligare faktiskt. men jag vet faktiskt inget om något av ställena. vad trist om det inte känns bra. Men jag kan garanterat komma och hälsa på

• Zozo

Vet inte.. kanske är jag bara kinkig för att jag ställt in mig pa Geneve.. Maste försöka kolla upp Luxemburg!

Argh.. jag hamnade i ett gäng svenska företagare pa konferens (men hur manga konferenser E det pa detta stället!?) Bade Bertil, Arne och Holger har dreglat mig i örat redan! Argh! Jag ska vingla mig till bardisken igen.. det här gaar ju intee! Vad gör man inte för att hejja fram Vickan?!

• nu är jag fruL

ha ha ha
    tyräffade bussen med ett lagom ruttete äpple...
    sen började det regna så nu är jag tillbaka på¨en barstol.
    har dock kontrollerat och den har 4 ben!!!! hela för tillfället.

Just det vickan ja... hoppsan hade glömt det hela, jag har ju haft fullt upp med jocke och baren... många sorter att testa sig igenom....
    fast jocke kan fara åt... han ville ha något YNGRE!!! men hallå!!!!

måste tröst dricka.

zozo. VAD säger maken då?

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......