• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • Jessie76

Låter som en bra kväll detta - undrar om jag hinner med ett sista minuten? Sitter här på jobbet och smygsuper lite bakom disken - har redan jobbat på chefen så man får lite ledigt, vad sägs?
    Vart är ni då?

• viktualia

ååååååååååååh vad jag älskar er!!! ni är ju BÄST!!

Tack för fint pompomande - alla gubbarna i kostym höll sig mellan benen... måste ju berott på att det ryckte i baguetterna....

Hur som: Jag gjorde succé, höll tiden, berättade rätt saker och minglade frenetiskt efteråt. Bruttan i receptionen gick jag en dust till med, det slutade med att jag struntade i henne och gick. Troligen stärkt av att ni hade pompomat innan.

Dessutom var jag i TRONDHEIM och inte så nära som Oslo... jag gastade lite till dig Jessie och jag tror att jag hörde nåt svar!

Nu är jag i alla fall hemma igen. Fnissar i mjugg åt alla planerna för herrns svensexa, undrar hur jag ska få kraft till helgens evenemang och ska strax hoppa ner i den oäkta bädden!

på er!

Och CicciL- här måste man presentera sig för att vara med i gänget:

längd, skostorlek, status på bröllopsfronten, sysselsättning och landsände/stad
    Välkommen!
  • Meddelande borttaget
  • nu är jag fruL

morrn morrn
    Har precis landat på jobbstolen igwn. Har ingen aning om hur jag kom hem från... ja var fan var vi igår???? norge gissar jag för alla lät så kul...

Har en grym huvudvärk idag, men jag antar att det kan bli så när man börjag dricka frukost vid 8 tiden påmorgonen.

Har sjukt många blåmärken efter ha trillat av barstolen ett antal gånger. Måste du gnaga på ALLA stolar zozo

det konstigaste är ändå att jag vaknat med ett par kallingar på huvudet och en trasig pompom i trosorna som inte ens är mina

bra att du gav chefen en omgång jessie!
    Kul att det gick bra vickan
    bra partat ni andra

I dag är det fredag och jag får åka hem till civilisationen och maken HURRA!!!! Får se om det blir en sväng ut på stockholm beer festival eller om det blir hångel framför öppna spisen.

puss på er och tack för gårdagen

• Telemarkgrrl

Åh herregud vilken huvudvärk, jag tror jag döööööööör.... Som ni kan parta tjejer, jag är stolt över er!

Vi visste väl att du skulle göra succé, vickan!! Hurra och grattis!

• nu är jag fruL

Tjena tele
    Ha du en treo till övers?
    Har hällt i mig ett rör alvedon men det dunkar fortafarnde....

Sen är det lite pinsamt att jag har sugmärken på halsen, vad ska maken säga??? och det västa är att jag inte har en aning om vem i hejarklacken från borås som är den skyldige. Kan det vara alla...
    Oj oj oj synden sprider ut sig...

Tele förresten... vi har saknat dig i tråden "när märker man av det" ...
    kolla in den för min lilla hetsjakt på er stockholmare

• Telemarkgrrl

Nä, mina treo är slut. Sitter just nu och försöker slicka upp pulvret i botten. Fatta hur svårt det är att nå med tungan ner dit.

Jag har hört att tandkräm ska vara bra mot sugmärken. Fast det kan ju förstås vara lika svårt att förklara varför man har tandkräm på halsen som sugmärken....

Jaga på du bara, FruLlan, mig skrämmer du inte så lätt!

• nu är jag fruL

ha ha ha
    Bra tele, tur att du inte är lättskrämd.

Hmmm vad är Jessie jag såg minsann att hon var och härjade i en nanna tråd jag gillar INTE denna otrohet
    kom hem nu lilla jessie gumman. Ta ditt norrlänska lilla plyte och ge dig in i matchen. eller håller du på att chefen???

de andra verkara vara helt utslagna efter gårdagens festande...

• nu är jag fruL

apropå lättskrämda
    så verkar folk faktiskt vara det!!
    det har varit en del andra inne i den här tråden under dess livslängd men de försvinner alltid efter ett litet tag.
    Eller de kanske inte är lättskrämda, de kanske bara tycker att vi är jäv*ligt tråkiga och puckade !!!

eller...

bara för att vi alla behöver tvångströjor och har diverse psykiska och fysiska defekter. Det finns något gott i alla människor även i oss BT lister. Så det så

attans funderar på att stämma alla andra!!! känenr mig på krigsstigen idag
    pms så att det bubblar om det

eller är det bakfylle ilska från igår!

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......