• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • viktualia

men smurtZozo... du vet väl vad jag heter?!? hm.. jaja.. annars får väl du också googla... ett tips: Inte Teddy och Freddy... ha ha ha...

Dagens gallup (så jag har nåt att läsa när jag kommer tillbaka):

Väderlek utanför ert fönster
    Lunchmat
    Favoritö
    Favoritöl

• viktualia

Väderlek utanför ert fönster: ÖSREGN
    Lunchmat: Mysko indisk gryta m grönsaker som jag gjort själv
    Favoritö: Gotland
    Favoritöl: Roslager

Grattis Zozo! Rätt svar inprickat! (japp har jag ju sen länge gett upp att vara anonym i den här tråden...)

• Telemarkgrrl

viktualia - jo, det här med mitt nick, från början var det helt enkelt en felskrivning, det skulle ha varit girl. Men sen tyckte jag om den där felskrivningen, jag är en grrr-människa ibland.

Zozo - åh vilken trevlig present!! Den bara måste han ju bli glad för.

• Telemarkgrrl

Väderlek utanför mitt fönster: grått, grått men inget regn
    Lunchmat: sushi
    Favoritö: Storbritannien
    Favoritöl: nej usch, jag är en vinmänniska, det är så jobbigt att springa och kissa flera gånger i timmen

• Zozo

Ja, tänkte att choklad kunde vara uppskattat. JAG blir i alla fall alltid jätteglad när nagon skickar ngt at mig pa jobb och choklad ska vi inte snacka om.. Kanske kan det ge honom nan idé till min födelsedag..

Ah! EN liten enkät!
    Väderlek utanför ert fönster: ösregn och typ 20m molnbas
    Lunchmat: mystisk billig färdig-fiskrätt som iofs var ganska god.
    Favoritö: ehm.. ö? Hmm..? Jag tror att jag ska säga Guadeloupe eller Martinique eller nej Korsika.. eller nej Mykonos.. äh.. Allihop!
    Favoritöl: Dricker eg hellre vin jag med.. men i brist pa vin dricker jag gärna öl: Adelscott gillar jag! (Men ibland blir jag grymt sugen pa en Gammal hederlig dansk svart guld)

• Zozo

Mer enkäter!!

Jag far väl hitta pa en da..
    Hur manga post-it lappar har ni pa er skärm?
    Dagens klädsel?
    Hur lang tid tog det att välja kläder i mordse?
    Genomsnittstid i badrummet pa morgonen?
    Bästa present ni fatt?
    Bästa komplimang?
    Vilken konstig grej tycker ni är kul?
    "Tvangsovana"? (Typ alltid trä pa vänster sturmpa först..)
    Din bästa bjudrätt?
    Vilken av de 7 dvärgarna skulle du vara?

• Zozo

Sen far man ju svara pa sina egna enkäter (shit vad jag är koncentrerad idag da.. maste vara regnet)

Hur manga post-it lappar har ni pa er skärm? erhm, inte manga idag - 4
    Dagens klädsel? Kjol, tröja och stövlar i den bjärta färgen svart med en liten touch av gratt...
    Hur lang tid tog det att välja kläder i mordse? Ehm.. 3 minuter kanske
    Genomsnittstid i badrummet pa morgonen? ca 15 pa vardagar
    Bästa present ni fatt? En resa hem till sverige när jag hade hemlängtan!
    Bästa komplimang? "Du e ju inte normal!"
    Vilken konstig grej tycker ni är kul? Fylla i formulär..
    "Tvangsovana"? (Typ alltid trä pa vänster sturmpa först..) Njae.. ev att fylla i reklamblad fran typ Yves Rocher, klistra fast de sma rabattmärkena etc.. och sedan slänga allt i soptunnan..
    Din bästa bjudrätt? Pilaffris med fläskfilé i currysas med banan..
    Vilken av de 7 dvärgarna skulle du vara? idag? Toker..

• Telemarkgrrl

Åh vad roligt med enkäter!

Hur manga post-it lappar har ni pa er skärm? 3 st, fast dom är små!

Dagens klädsel? Jeans och svart kavaj

Hur lang tid tog det att välja kläder i mordse? Ingen tid alls! Jag lägger alltid fram kläderna på kvällen innan för att inte störa min sovande make på morgonen.

Genomsnittstid i badrummet pa morgonen? 30 min (men då är det dusch, hårtvätt, tandborstning, påklädning och hela paketet).

Bästa present ni fatt? Det är nog min förlovningsring även om jag valde den själv (eller kanske tack vare det?).

Bästa komplimang? Jag blir löjligt glad när min man tycker att jag är smart.

Vilken konstig grej tycker ni är kul? Det här är ju helt knäppt men just nu är jag inne i en sudoku-period. *är jag en nööööörd nu?!*

"Tvangsovana"? (Typ alltid trä pa vänster sturmpa först..) Jag kan bara inte låta bli bli att titta på nummerlappen när jag står i kö. "Hmm, hade jag 24? Nä, just ja, 43 varit det ju ... Men gud, vad var det nu igen, 37?! Nä, 43 ja."

Din bästa bjudrätt? Fläskfilé under italienskt täcke

Vilken av de 7 dvärgarna skulle du vara? Jag skulle vilja vara Glader, fast jag är mer Trötter

• Meddelande borttaget
  • nu är jag fruL

hejsan alla super raringar
    stressad och fullt upp men ville bara kika in och säga hej

och slänga 1000000000000 slängpussar på er
    återkommer med uppdateringar och svar på enkäter osv.

JESSIE du har tydligen inte läst tråden. Vi har skrivit att vi saknar dig. S det så din galna lapp

puss på er alla igen

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......