• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • Telemarkgrrl

Haha, gissa om han tror att det inte kommer att bli nån om han inte får svensexan förrän efter bröllop! Han kommer ju att bli totalfintad.

• viktualia

vinrött är färgtemat på vårt bröllop... tillsammans med lite blått och lila.... Oms har varit med mig på stan i Sthlm när jag köpte SVINDYRA servetter....

Svensexan blir i slutet av november.. hur i HELA friden ska jag klara av att hålla truten så länge?!?!? *stånkar*

Smeknamn: Jag heter egentligen nåt HELT annat än Viktualia/Vickan.. men man får stå ut med mycket här... även att kallas Pippilotta.. hm.... (mitt riktiga namn är samma som den snälla storasyrran i Saltkråkan)

• Telemarkgrrl

Men gud vilka svåra ledtrådar du ger. Nu ska vi se ... Tommy och Annika var inte med i Saltkråkan. Och Skrållan var nog inte storasystern. Nä, jag får fråga min man, han är galen i Saltkråkan.

• viktualia

fnitter.. ett tips... rota på nätet.. med en enkel googlesökning lär du hitta svaret...

har skurit ner till 35 bilder till 45 min... så om jag visar varje bild i 1 minut och ni pompomar i 5 och så avslutar jag med 5 minuters frågestund - då blir det strålande!

• Telemarkgrrl

Aha, det var hon som var så söt ja, nu minns jag! Fint!

Kan inte tänka mig att någon skulle ha några frågor efter din eminenta PP-presentation, så vi kan får pompoma i tio minuter? Jag kan ju förvarna om att jag är ganska dålig på att hålla takten men det uppväger jag med min entusiasm!

• viktualia

Varför nicket: Telemarkgrrl?? och inte girl?!?
    *nyfiken*

japp hon var väldigt söt... mycket sötare än jag.. jaja.. sånt är livet...

snart ska jag gå och instruera en kollega i konsten att använda ett statistikdataprogram... expert? ja?!?!? hm... nja....

• Zozo

Hmmm. storasystern var väl inte Batsman va?! Skönt att ha ngt vettigt att fundera pa.. Stina? Näh.. Vad VAR det hon hette igen..?!

• Zozo

Nä.. MALIN var väl storasystern??? Eller.. grubbel grubbel.. (Själv identifierar jag mig lättast med Tjorven..)

• Zozo

eller kanske Batsman?? Känns som om jag har sana slängiga kinder idag...

• Zozo

Hehe! Hittade en sa söt leveransservice sa nu far maken choklad pa kontoret! (Han uppskattar inte blommor..)

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......