• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • viktualia

fniss fniss... jaaa folk är konstiga som gillar sånt FORTFARANDE... känns rätt omodernt.. men man kanske skulle ha lite blinkblonk för sig.. för att avleda uppmärksamheten.. ha ha

• Zozo

Hejsan flickor!

Waaah! Har panik... maken fyller ar IMORGON och plan jag hade för hans present har gatt upp i rök! Vad FANKEN ska jag hitta pa???!!! Han e en san jobbig typ som aldrig vill ha nagot.. Till datorn är sa trist att köpa ngt, till kameran vet jag alls inte vad han skulle kunna tänka sig.. suck!

• viktualia

Åh! Tjena Zozo! Har saknat dig och de andra galningarna!!!

Present till maken: Mitt hetaste förslag är att på något sätt hitta på nåt som leder till kvalitetstid med dig. Middag, weekendresa, annan utflykt... Prylar är så jobbigt.. och det verkar som ni är precis som min gubbe och jag - vill vi ha en pryl så köper vi de oftast själva... istället för att vänta på födelsedagar och dylikt... eller?... hm.. Presentkort på kvalitetstid var i alla fall tipset!

• Telemarkgrrl

Hej!

Oh nej, är han också en SÅN?! Visst är dom jobbiga.

Skulle han gilla nån aktivitet? Konsert, gå och käka på fin restaurang, gå på whiskeyprovning (eller fransmän kanske inte dricker sånt?), flyga ballong eller så?

• Zozo

Jo Vickan, jag haller med dig.. Det är bara det att jag gav honom en fotobok/kalender i julas med just en gemensam aktivitet per manad.. som vi ännu inte hunnit med alla.. Jag tänkte köra en mysig restaurang men vill gärna ge honom en liten present med.. Funderade först pa att köpa en ring eftersom vi tänkte byta ut hans vigselring som han inte gillar.. men det hinner jag ju aldrig fixa till imorgon. Plus att jag tror att han själv vill vara med och välja.. Kanske jag ska dra till med en stadsrundtur i de där gamla Citroenbilarna..? Kanske han skulle tycka var kul..?
    Jag funderade ocksa pa att ge honom en "egen" dag.. Typ göra ett formulär med ett par val av frukost, morgonaktivitet, lunch.. etc som han typ far kryssa i för att det ska bli en dag som precis han vill ha den.. Hmmmm... jo, det kan nog bli bra.. Kanske.. Usch, velpotta!

• Zozo

Och jo, den ursprungliga planen var en konsert.. tills jag kom pa att vi är i THAILAND det datumet.. suck! Tur att jag kom pa det innan jag köpte biljetterna i alla fall...

• Telemarkgrrl

En stadsrundtur i en gammal Citroen låter ju kanonmysigt! Det är underskattat att turista lite i sin egen stad ibland.

• Zozo

Tror ni det? JAG tycker det skulle vara mysigt.. fragan är om han gör det?? Äh ska kolla om det kan fungera...

• Telemarkgrrl

Kanske nån grej när ni är i Thailand då? Snorkeltur, havskajak, djungeltur eller nåt sånt?

• Telemarkgrrl

Jo men nog gillar även karlar sånt va? Kanske med en liten skumpapicknick i nån park efteråt?

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......