• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • nu är jag fruL

ja zozo
    här är det intellektuellt så att det förslår. Vi diskuterar bara kvantfysik och psykosociala freudianska teorier...

Järnbrist, hmmm jag är också trött jämt, men jag äter så mycket leverpastej så jag KAN bara inte ha järnbrist

• Zozo

Tusan ocksa.. jag som ville diskutera gula tekoppars rätt att vara!?

• nu är jag fruL

förresten vilken tur att det INTE hade med morten att göra. För FY vilken läskig upplevelse det skulle ha varit då!!!!!
    ryser i hela kroppen!

• Zozo

Hehe.. jag tyckte han var söt pa 80-talet... Min ursäkt är att jag var runt 10 da...

• Telemarkgrrl

Jag kan inte skylla på att jag bara var tio men jag tyckte också att han var alldeles underbar på 80-talet.

Har nog alltid haft ett gott öga till norrmän, dom pratar så gulligt och så är dom söta och så där fräscht sportiga i sina lusekoftor. (Har jag förresten sagt att jag är en väldigt fördomsfri människa?)

• nu är jag fruL

Jag älskar fördomar!!!!

särskilt sån a om skåningar (japp zozo), norrlänningar (jessie) och galna stockholmare... hoppsan har jag fördomar om mig själv!!!

svaret är Japp!

daim är gott!

• Zozo

Jag har alls inga fördomar jag heller (i synnerhet inte om stockholmare och andra norrlänningar...). Jag VET att alla är idioter.. naja, nästan alla.. NI är naturligtvis undantagna.. och nagra fa utvalda... men annars har jag inga förutfattade meningar alls!

• Zozo

Förresten är jag inte bara skaning, dessutom halvfinne och adoptivbaguettlandsbrutta!

• viktualia

pip!

Det är VÄRSTA babyboomen i min bekantskapskrets.. 5 st par som inte har lyckats anmäla sig till bröllopet pga tjejen är gravid/de går på IVF-behandling.. HELT facinerad!!!

Järnbrist.. hm.. man kanske skulle testa att käka järntabletter och se om det blir bättre.. Äter spenat och leverpastej så ofta jag kommer åt.. men ändå...

Gula tekoppar...näee en lavendelblå ska det vara!

/Vickan
    som inte får nåt vettigt gjort ALLS!!!

• nu är jag fruL

zozo: du är så udda så dig gär det inte ens att ha fördomar om

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......