• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • Zozo

Hmmm.. kanske det.. ska kolla det med. Restaurangen är OK i alla fall.. pieuh!

• Zozo

Jag AVSKYR att inte vara ute i tid! Urk urk urk! Dessutom sa hade jag en sa bra plan...

• viktualia

själv tycker jag att det är möjligt jobbigt med födelsedagspresenter/julklappar till min m2b... jag kommer aldrig på något bra då.. kände mig dock lyckad som kom hem med fina snittblommor till honom igår... bara för att han är så HIMLA söt!!!

btw: APOR vad seg jag är... somnar snart vid datorn.. trots att jag tog en prommis ute nyss...

• Telemarkgrrl

Puh, äntligen får man gå hem. Att måndagar kan vara så långa. Men nu är det så långt som det bara kan vara till nästa måndag, alltid något att glädja sig åt.

Tjipp och hej!

• viktualia

tjipp.... en timme kvar att jobba.. urk.... ensamt.. både på BT och här på jobbet... sist kvar... stackars mig...

• Meddelande borttaget
  • Telemarkgrrl

Teletubbies? Tror du jag ser ut som en sån eller?! *låtsas rynka förnärmat på pannan*

Klart jag ska med en sväng till Norge, jag vill ju inte bli ensam kvar här. Säg, vad ska jag ta på mig, vi måste ju vara färgkoordinerade? *letar febrilt efter mina pom-poms*

• viktualia

fast det är TORSDAG morgon ni ska pompom:a!!!

godmorgon allihop!

Men Omsan - blev det inte bra med 4:an i Hjorthagen?!??!

• Zozo

Morning girls!

Jaha, min andra plan gick at skogen! Stadsrundturen funkade inte.. VAD ska jag nu hitta pa?!
    Maken fick frukost pa sängen i alla fall och som present har jag ännu "bara" en liten bok jag hittade för ngn vecka sedan, ja och sa restaurangbesök ikväll da!
    Far försöka klura ut nagot annat litet..

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......